היישום אינו מחובר לאינטרנט

שמירת נתח השוק של חברת "זוגלובק"

עבודה מס' 065233

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד תתנהג זוגלובק על מנת לשמור על נתח השוק הנוכחי, או אף להגדילו.

10,662 מילים ,10 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

ענף המוצרים הקפואים הינו ענף הנמצא בהתפתחות בשנים האחרונות בישראל, כאשר כל אחת מנסה לנגוס נתח גדול יותר בענף הנקניקים והקפואים.
החברה הראשונה שפעלה בארץ בתחום הנקנקים והקפואים הינה חברת זוגלובק שהחלה לפעול בשנת 1937 והיא למעשה החברה המובילה כיום בשוק. מאז הוקמו חברות רבות, דבר אשר החריף את התחרות וגרם לחברות להציע מגוון מאוד רחב של מוצרים על מנת לשרוד ולהיות אטרקטיביים לצרכנים.
חברת זוגלובק הינה חברה פרטית שהחלה כעסק משפחתי וגם כיום עובדת במתכונת זו, כאשר היא נמצאת בבעלותן של המשפחות זוגלובק ומשכית, אלא שהיא התרחבה מאוד מאז הקמתה וכיום עובדים בתשלובת כולה, על מפעליה השונים, המשתרעים יחד על שטח של כ10,000- מ"ר, ולמעלה מ-1,200 עובדים. החברה לא מעוניינת למכור את עצמה למשקיע אסטרטגי אלא להמשיך ולייצר אוכל כבעבר- בצורה הטובה ביותר.
מטרת החברה לטווח ארוך היא להיתפש כחברה יציבה ואמינה ולהרחיב את עסיה לכל תחומי המזון. החברה מוכרת ונתפשת בארץ כחברה לנקניקים ומוצרי בשר, אך אין הדבר נכון היום, שכן עסקי החברה נרחבים יותר מהגדרה זו והחברה למעשה הינה תשלובת של מפעלי מזון שלא כולם קשורים למפעלי ומוצרי הבשר.

חשיבות שמירת נתח שוק הינה גבוהה בכל חברה וחברה, אולם במיוחד בענף תחרותי.
שאלת המחקר היא כיצד תתנהג זוגלובק על מנת לשמור על נתח השוק הנוכחי, או אף להגדילו.

העבודה תערך לאחר איסוף נתונים על מוצרי החברה, מוצרי חברות מתחרות וכד'. מקורות מידע הם בתוך הארגון- חבר העובד בחברה ודובר המפעל וכן מהעיתונות ודיווחים לתקשורת.

ראשי פרקים:
1 מבוא
2 יעוד החברה
2.1 תמהיל המוצרים
2.2 מטרות העל של החברה
2.3 הפילוסופיה של החברה
2.4 ניתוח SWOT
3 סביבת הפירמה וניתוח ענף הפעילות
3.1 הסביבה הקרובה
3.2 המצב החוקי בענף כיום
3.3 מאפייני הכוחות הפועלים בסביבה
3.4 מתחרים ענפיים ומתחרים פוטנציאליים
4 הסביבה הרחוקה של הפירמה
4.1 חסמי כניסה לענף
4.2 מודל בוסטון
5 פרופיל החברה
5.1 מבנה ארגוני וכח אדם
5.2 היצור, המחקר והפיתוח
5.3 השיווק
5.4 כספים
5.5 הרחבת העסק
6 בחירת אסטרטגיה
6.1 יעדים אפשריים לטווח הארוך
6.2 בחינת החלופות
6.3 ישום האסטרטגיה באמצעת שיווק מוגבר
7 סיכום ומסקנות
8 ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

זוגלובק בחרה בשם כולל למוצריה מסוג זה "זוגלובק מאפה". השם זוגלובק מודגש באותיות אדומות", ומתחת להם כתוב כל חבילה מה היא מכילה: נקניקיות בשר, בורקס תפוחי אדמה, בורקס גבינה, תאבונים וכד'.
לכל המוצרים אריזה דומה, על מנת שהלקוח יבחין באיכות, ומתואר בה מעלותיו של המוצר: ההכשר הדתי שניתן לו, הפיקוח הווטרינרי שניתן, תכולת המוצר (על פי חוק להגנת הצרכן), וכד'. בראש העטיפה מופיע ציור של המוצר כשהוא אפוי ומוכן לאכילה, על מנת שהלקוח יתרשם.

תגים:

בשר · קפוא · אוכל · מתחרים · שוק · צרכן · שירות · אסטרטגיה · תוכנית · עסקית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שמירת נתח השוק של חברת "זוגלובק"", סמינריון אודות "שמירת נתח השוק של חברת "זוגלובק"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.