עבודה מס' 065180
מחיר: 288.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: השוואה בין שתי תיאוריות: theory of Mind ו- Social Information Processing
1,937 מילים ,14 מקורות ,2005
תופעת התוקפנות וקורבנות בקרב בני נוער תופסת בעשור האחרון מקום מרכזי בהתעניינותם הבינלאומית של חוקרים (Olweus, 1993). אחד מהדיונים המרכזיים המתקיימים בספרות בשנים האחרונות הוא הדיון באשר לטבעה של בריונות ובריונים. לדיון זה חשיבות רבה מסיבות פרגמאטיות. ראשית, המודעות הציבורית ההולכת וגוברת כלפי תופעת התוקפנות בבתי הספר גדלה. בשנת 1982 רק 3% מהמבוגרים האמריקאים ראו בתופעת התוקפנות בעיה רצינית בהשוואה ליותר מ 50% בשנת 1994 (Gumpel & Meadan, 2000) ורמות התוקפנות הגבוהות בבתי ספר בארץ ובעולם (בינבנישתי, זעירה ואסתור, 2000). שנית, לדפוסים של בריונות ישנן השפעות מזיקות ארוכות טווח, הן עבור הבריונים והן עבור קורבנותיהם (Olweus, 1993). לפיכך, לסוגיה זו ישנה השפעה חשובה מבחינת תוכניות ההתערבות, שכן ללא תמונה ברורה של טבעה של בריונות, התערבויות פוטנציאליות עשויות להיות בלתי אפקטיביות. בעבודה זו יוצגו טענותיהם של Sutton, Smith ו- Swettenham התומכים בגישת ה- Theory of Mind כהסבר לבריונות אל מול גישתם של Crick ו- Dodge התומכים בגישת עיבוד המידע החברתי כהסבר לבריונות (Social Information Processing).
אלימות · נוער · מערכת · החינוך
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הסברים אפשריים לבריונות (תרגיל)", סמינריון אודות "הסברים אפשריים לבריונות (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.