עבודה מס' 065095
מחיר: 217.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ארבעת התמהילים בשיווק ויישומם בהתייחס למותג קוקה קולה ולחברה המרכזית למשקאות קלים.
8,680 מילים ,1 מקורות ,2006
תמהיל השיווק מוגדר כשילוב של משתני שיווק שונים, המבטאים את אסטרטגיית השיווק הכוללת של הפירמה.
הפירמה תבחר בצירוף של משתני שיווק, שיביאו להשגת יעדיה הרצויים בשוק המטרה.
לפי חלוקה שהוצעה על ידי מקארתי, נהוג לסווג משתנים אלו ל-4 קטגוריות המכונות ארבעת ה- "P"
1. Product - תמהיל המוצר
2. Price - תמהיל המחרה/תמחור
3. Place - תמהיל הפצה
4. Promotion - תמהיל התקשורת
תוכן עניינים:
תמהיל השיווק - כללי
תמהיל המוצר
מודל תיק המוצרים (מודל בוסטון)
מחזור חיי המוצר
מודל הנפיצות - רוג'רס
האריזה
תמהיל המחיר
תמהיל ההפצה
תמהיל התקשורת
סיכום התמהילים
ביבליוגרפיה
הערת מערכת: העבודה מתבססת על הספר: הורניק י, וקוטלר פ (2000) ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה.
ההפצה · המוצר · המחיר · השיווק · התקשורת · קולה · קוקה · תמהיל · משקאות · קלים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תמהיל השיווק - החברה המרכזית למשקאות קלים והמותג קוקה קולה", סמינריון אודות "תמהיל השיווק - החברה המרכזית למשקאות קלים והמותג קוקה קולה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.