עבודה מס' 064845
מחיר: 228.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: טיב הפרסום של שירות דרך המדיה האלקטרונית והמדיה הכתובה.
5,107 מילים ,10 מקורות ,2004
עבודה זו דנה בטיב הפרסום של השרות דרך המדיה האלקטרונית והמדיה הכתובה וזאת על ידי בחינת ההשפעה של כל אחת מהמדיות על תהליך הרכישה של קהל היעד. המטרה הכללית של העבודה הינה לזהות את המדיה האיכותית ביותר מבין השתיים שבפועל מקדמת את תהליך הרכישה על הצד הטוב ביותר. באמצעות המחקר שבצענו, התקבל מידע ייחודי שמעיד איזו מדיה עדיפה ביותר בכל שלב של הליך הרכישה (מודעות למותג, זכירה וכוונות רכישה) ובעקבות כך ניתן ליישם את המדיה הפרסומית האידיאלית כאשר הגוף העסקי הרלוונטי הגדיר לעצמו את המטרה הפרסומית המיוחסת להליך הרכישה.
תוכנית העבודה מבוססת בתחילה על סקירת הספרות שמציגה מידע מקצועי על האלמנטים האסטרטגיים של פרסום שירותים, השיקולים האיכותיים והכמותיים בבחירת המדיה הפרסומית האידיאלית (עיתון או רדיו), תהליך הרכישה הרלוונטי לקהל היעד סוג הפרסום בעל ההשפעה הרבה ביותר על תהליך הרכישה.
לאחר סקירת הספרות הנ"ל מוצג מידע ספרות ביחס להשערות המחקר ולאחר מכן מוצג המחקר של עבודה זו אשר מספק מידע אותנטי ועכשווי על הסוגיות הנ"ל. בסוף העבודה מוצגות המסקנות הרלוונטיות ולאחר מכן מותוות ההמלצות אשר מבוססות הן על המידע הספרותי והן על המידע המחקרי של עבודה זו.
מערך המחקר בעבודה זו הנו מחקר כמותי.
שיטת הדגימה הינה דגימה הסתברותית .
הדגימה במחקר זה הינה דגימה אקראית.
בפועל נדגמו 30 נדגמים אשר הינם בחתך גילאים מ-18 ומעלה
תוכן עניינים
פרק 1 - מבוא
פרק 2 - סקירת ספרות
א) המרכיבים החשובים של פרסום שירותים
ב)שיקולים איכותיים וכמותיים בבחירת
המדיה הפרסומית(רדיו או עיתון)
ג) תהליך הרכישה שמאפיין את קהל היעד
ד) סוג הפרסום שהנו בעל ההשפעה הרבה
ביותר על תהליך הרכישה של קהל היעד
פרק 3 - השערות המחקר
פרק 4 - שיטת המחקר
פרק 5 - בדיקת השערות וממצאים אמפיריים
פרק 6 - סיכום ומסקנות
נספחים - שאלון
ביבליוגרפיה
*הערת מערכת: עבודה זו אינה כוללת את הפלטים הסטטיסטיים
ניהול · פרסום · מדיה · כלי · תקשורת · שרות · מסר · פרסומי · שירותים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול הפרסום", סמינריון אודות "ניהול הפרסום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.