עבודה מס' 064478
מחיר: 155.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח האתר מבחינה שיווקית ע"פ מודלים שונים ומתן פתרונות לבעיות שירות הלקוחות.
3,853 מילים ,3 מקורות ,2001
אתר ההכרויות Jdate אשר נוסד בשנת 1997 נמצא בשוק אתרי ההכרויות מתחילת הפעלתם. JDate הפך להיות המוביל בקהילת אתרי ההכרויות היהודיים ברחבי העולם. עם מאות אלפי חברים רשומים ועוד אלפים שמצטרפים מדי חודש, זה לא פלא שאנחנו מצליחים להפגיש בין כל כך הרבה אנשים.
בישראל חיים כיום כ 1,000,000 פנויים ופנויות מעל גיל 25. זו זכותם של כל איש ואישה הפנויים למערכת יחסים אמיתית להכיר אחד את השנייה ולבנות יחדיו עתיד משותף. על מנת לסייע לקהילה אדירה זו JDate.co.il שם למשימה לאפשר לכל אדם למצוא את הנפש התאומה שלו ולבנות תא משפחתי.
תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 - סווג שירותים עפ"י המודל של LAVELOCKS CLASSIFICATION
פרק 2 - חשיבות השירותים עפ"י מודל משיבות מול ביצוע MARILLA JAMES
פרק 3 - ניתוח הסביבה השיווקים עפ"י מודל PEST ; SWOT ; PORTER
פרק 4 - מיצוב ובידול השירות
פרק 5 - תמהיל השיווק
פרק 6 - בעיות שירות ומפת שירות עפ"י LAVELOCK
פרק 7 - שביעות רצון ונאמנות לקוח חיצוני
פרק 8 - תוכנית לטיפול בתלונות לקוח
פרק 9 - המלצות לפתרון
ביבליוגרפיה
Dibb, Simkin, Pride, Ferrell (1997) Marketing, 3 European Edition
Houghton Mifflin.
Fisk R.,Grove J., John J., (2000) Interactive Services Marketing, Houghton
Mifflin Company.
קוטלר, פ., הורניק, י., (2000) ניהול השיווק - מהדורה חדשה, האוניברסיטה הפתוחה.
www.allmarketing.co.il
WWW.JDATE.CO.IL
WWW.CUPID.CO.IL
WWW.CAPIYOT.CO.IL
שיווק · לקוח · היכרות · אינטרנט · שידוכים · קופידון
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח עסקי של אתר ההיכרויות Jdate", סמינריון אודות "ניתוח עסקי של אתר ההיכרויות Jdate" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.