עבודה מס' 064048
מחיר: 288.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הצגתה של מערכת לימוד חדשנית להכשרת עובדי משרד החוץ
3,923 מילים ,9 מקורות ,2002
הצגת מערכת לימוד והכשרה חדשנית לצוערי ועובדי משרד החוץ המועסקים במגוון רחב של תפקידים ומקצועות.
תרומתה של שיטה זו, עשוייה לשפר באופן ניכר תהליכים ארגוניים, חיסכון עצום במשאבי הארגון.
שיטה זו, הולכת ותופשת תאוצה כמעט בכל תחומי החיים כיום, הן בתחום הלימוד במערכת החינוך והן מבחינת תחומי למדיה ארגוניים. מהפכת הלימוד הזו חוסכת במשאבי זמן ובמשאבים פיננסיים ומייעלים את שיטות העבודה כמו גם את התרבות הארגונית הקיימות בארגון באופן ניכר.
על מנת ששיטת למידה זו תוטמע באופן מוצלח על הארגון להתכונן היטב מבחינת כל ההשלכות הצפויות לשם הטמעתה של שיטה זו באופן מוצלח בארגון.
תוכן העניינים:
תקציר
מבוא
תאור המצב הקיים
ניתוח פנים הארגון על פי מודל 7 ה - S של מקינזי
1. מבנה
2. משאבי אנוש
3. מערכות ונהלים
4. מדיניות אסטרטגית
5. המיומנות של עובדי המשרד
6. סגנון ניהולי
7. מושגים מנחים וערכים משותפים
הצגת החלופות
חלופה א'
חלופה ב'
בחירת החלופה המומלצת
תכנית להפעלתה של החלופה המוצעת
מפת התמצאות
תוצאות למידה נדרשות לתפקיד
מערכת ה - E-Learning תכונות ביצוע וניהול הלמידה הנדרשות
טבלה תומכת החלטה מס' 1
אמצעי ה - E-Learning המפורטים במודל
טבלה תומכת החלטה מס' 2
מאפייני התרבות הארגונית
E-Learning והתרבות הארגונית
יתרונותיה של הלמידה מרחוק
למידה מרחוק פורצת גבולות
ללמוד בכל מקום
תוכנית להפעלת החלופה המוצעת
הארגון בגמר התהליך
סיכום, מסקנות והמלצות
מקורות
עידן, א. (2001). E-Learning, עתיד הלמידה ומוסדותיה. אאוריקה, 14, ספטמבר, 2001.
תירוש, א. (1999). מאפייני למידה מרחוק אפקטיבית. עובדת גמר לקבלת תואר מוסמך במדעי הרוח. אוניברסיטת תל-אביב.
Curran, C. (1999). ODL and traditional universities: dichotomy or convergence? European Journal of Education, 32 (4), 335-346.
De Wit Meyer (1999) Strategy Process Content Context Thomson International. (338.5 WIT).
Holmberg, B. (2000). Theory and Practice of distance Education. Rutledge, London.
Johnstone, S.m. (2002). Hopes for Distance Learning in 2002. Syllabus, January 2002. http://www.campus-technology.com/article.asp?id=5917
Khan. B. (1997). Web-based instruction: what is it and why is it. In B. Khan (Ed). Web-based instruction. Englewood Cliffs, NJ: Educational Technology Publications.
Levenson, W.B. (2002). Teaching through radio. NY: Rinehart Company inc.
Whitington, R. (1993) What is Strategy - and does it Matter?
משרד · החוץ · הכשרה · לימוד · ארגון · למידה · מרחוק
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיפור תהליכים וחדשנות ארגונית במשרד החוץ", סמינריון אודות "שיפור תהליכים וחדשנות ארגונית במשרד החוץ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.