עבודה מס' 063993
מחיר: 107.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הצעת מחקר זו בוחנת את תדמיתה של חברה, חברת שירותי כ"א במקרה זה, וכיצד היא משפיעה על החלטת הלקוחות, להשתמש בשירותי החברה.
1,109 מילים ,4 מקורות ,2002
ראשי פרקים:
מבוא
הצגת הארגון
הבעיה
שאלת המחקר
הדיסיפלינה הרלבנטית
רקע תיאורטי
שירות פנימי כמפתח לשירות ללקוח
החלטות הקנייה של צרכנים
ביבליוגרפיה
מבוא
העבודה עוסקת בקשר שבין תפיסת האיכות של החברה ע"י צרכנים, התדמית הכוללת של החברה, והחלטות קנייה של הצרכנים. העבודה מתייחסת לחברה לשירותי כח אדם.
הצגת הארגון
חברת "תובל פרסונל" כוללת חמישה סניפים בפריסה ארצית . החברה עוסקת בגיוס עובדים, עובדים זמניים ועובדים להשמה.
החברה מתמחה במיון קפדני של עובדים למשרות מיוחדות ומבצעת לשם כך ראיונות ומבחנים ע"י פסיכולוגים ומראיינים מומחים.
החברה הוקמה בשנת 1994 באשקלון וכיום מעסיקה 25 עובדים בחמישה סניפים.
לחברה כ 120 לקוחות עסקיים קבועים.
בחברה מועסקים בדרך כלל כאלף עובדים זמניים.
הבעיה
בחצי השנה האחרונה חלה ירידה חדה בהזמנות לעובדים מצד לקוחות קבועים של החברה. הירידה היא בהיקף של כ 15% . הלקוחות הגבירו את העבודה מול חברות מתחרות. רובם סרבו לתת הסבר אך חלקם טען כי החברה אינה נראית להם "איכותית".
שאלת המחקר
שאלת המחקר היא האם תפיסת האיכות של החברה משפיעה על התדמית הכוללת של החברה בעיני הצרכנים והאם תדמית החברה משפיעה על החלטות קנייה של הצרכנים.
הדיסיפלינה הרלבנטית
העבודה היא מתחום ניהול האיכות ומתחום השיווק.
תדמית · איכות · ניהול · שירות · צרכנים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תפיסת האיכות של החברה ע"י צרכנים (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "תפיסת האיכות של החברה ע"י צרכנים (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.