היישום אינו מחובר לאינטרנט

פירסום טיזר - "היא מושלמת" למאזדה 3

עבודה מס' 063861

מחיר: 349.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הגורמים המשפיעים על הטיזר הפרסומי כיוצר גירוי ותגובתיות מתמשכת בפרסומת

5,266 מילים ,10 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

עבודה זו תתמקד בטיזר "היא מושלמת", טיזר זה אמור לשמש כגריין לפרסומת עבור המכונית מאזדה - 3 שיצאה לשוק הרכבים בישראל בשנה האחרונה.
הטיזר בעבודה זו יבחן לאור ארבעה גורמים עיקריים:
1. גרפיקה ו/או אנימציה.
2. מסר שעשוי לרמוז על קונוטציה מינית.
3. האם המסר הינו קליט.
4. משך הזמן לחשיפת הפרסומת מזמן הצגתו של הטיזר.

תוכן עניינים
1. מבוא
2. סקירת ספרות
2.1 מהו טיזר?
2.2 תפיסת הפרסום
2.3 מסרים וערכים
2.4 קריטריונים לשכנוע בפרסומת
3. שאלת המחקר:
3.1 השערות המחקר
3.2 משתני המחקר
4. מתודולוגיה
4.1 מערך המחקר
4.2 שיקולים בהכנת הסקר
4.2.1 שיקולים לבניית השאלון
4.2.2 שיטת הדגימה
4.2.3 גודל מדגם
4.2.4 כלי המחקר
4.2.5 שיטת איסוף הנתונים
5. ניתוח תוצאות המחקר
5.1 סטטיסטיקה תיאורית של משתני המחקר
5.2 בדיקת השערות המחקר
6. דיון
7. סיכום
ביבליוגרפיה
8. נספח - שאלון

קטע מהעבודה:

תפקידו של הטיזר, כמסר פרסומי, הוא ליצור גירוי ועניין בקרב האוכלוסייה הנחשפת לו. הטיזר יכול להיות מנוסח, מאויר, מוסיקלי וכדומה.
אופן הצגתו במטרה ליצור גירוי פרסומי ראשוני אפקטיבי בפני קהל היעד מחוייב להיבחן ולהיבדק על ידי אנשי מקצוע העוסקים בתחום הפרסום והתקשורת על מנת שעוצמת הגירוי תשפיע על קהל היעד ותיצור צורך ועניין להיחשף ולצפות בפרסומת שאליה מכוון המסר הפרסומי בטיזר.
במסגרת העבודה תוצע סקירת ספרות רלוונטית לתחום הנחקר ובהמשך אבצע מחקר אשר יספק נתונים אמפיריים בנושא זה.
הרציונל לעבודה זו נובע מהעובדה כי הטיזר הוא נושא "לא סטנדרטי" בכך שמסע הפרסום הולך להיות Issue ובשלב השני בלבד נחשף המוצר. גישה זו מעניינת אותי כסטודנט בתחום שכן הוא פתח ליצירתיות מיוחדת בפרסום.
יש לזכור כי הטיזר כגריין הוא בעל חשיבות רבה בכל הקשור להמשך מסע הפרסומת והשלכותיה מבחינת המסר שהיא משדרת.

מקורות:

וימן, ג. (2002). גישות תיאורטיות ויחסן לפרסום. החוג לתקשורת, אוניברסיטת תל-אביב.
הורניק, יעקב וליברמן , יהושע (1996) ניהול הפרסום. בית ההוצאה לאור של האוניברסיטה הפתוחה.
Elkin, Tobi (2002) RARE PRIME-TIME TEASER CAMPAIGN GETS MLIFE OFF TO A RUNNING START , Advertising Age, 00018899, 4/15/2002, Vol. 73, Issue 15
Halliday, Jean, Cuneo, Alice Z.(2002) Honda teases with the Element, Advertising Age, 00018899, 11/4/2002, Vol. 73, Issue 44
Hao-chieh, C. (2000) The effect of news teasers in processing TV news Journal of Broadcasting Electronic Media; Washington; Summer 2000
Kineta Hung (2001) Framing Meaning Perceptions with Music: The Case of Teaser Ads. Journal of Advertising, Fall 2001 v30 i3 p39
Patti C.H. and Blsako V.J. (2003), "The Measurement of Cumulative Advertising Effect. Englewkkd Cliffs", NJ: Prentice Hall, 2003, p. 87.
Permut S.E. (1999), "How European Managers set Advertising Budgets", Journal of Marketing Research, Vol. 17, 5, pp. 75-79.
Reinarz, (2003). Why Liking Matters. Journal of advertising Research, May, 2003. pp. 9-18.
Schleuder, Joan D., White, Alice V (1999) PRIMING EFFECTS OF TELEVISION NEWS BUMPERS AND TEASERS ON ATTENTION AND MEMORY , By:., Journal of Broadcasting Electronic Media, 08838151, Fall 99
Stigler G.J. (2002), "Advertising Exposure, Loyalty, and Brand Purchase: A Two-Stage Model of Choice of Choice, ". Journal of Marketing Research, May 1991, pp. 134-144.

תגים:

גריין · פרסומות · פירסומות · קמפיין · פרסום

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פירסום טיזר - "היא מושלמת" למאזדה 3", סמינריון אודות "פירסום טיזר - "היא מושלמת" למאזדה 3" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.