עבודה מס' 063845
מחיר: 217.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח עסקי ותכנית להצלחת ביה"ס.
5,136 מילים ,17 מקורות ,2000
תוכן העניינים:
הגדרת הבעיה
מבוא
פרק 1 - ניתוח הניהול בבית הספר
1.1 מנהיגות
1.1.1 הגדרת מנהיגות
1.1.2 התנהגות מנהיגותית
1.1.3 סגנונות מנהיגות
1.1.4 סוגי כח במנהיגים
1.1.5 מודלים של התנהגות ארגונית
1.2 הנעה (מוטיבציה)
1.2.1 הגדרה
1.2.2 שלבים בהתפתחות המוטיבציה
1.3 תקשורת באירגון
1.3.1 הגדרה
1.3.2 זרימת המידע באירגון
1.4 עבודת צוות
1.4.1 הגדרה
1.4.2 מבנים צוותיים
1.4.3 שיטות תקשורת בצוות
פרק 2 - ניתוח סביבת האירגון (P.E.S.T)
2.1 פוליטיקה
2.2 כלכלה
2.3 חברה
2.4 טכנולוגיה
פרק 3 -ניתוח האירגון (ביה"ס)
3.1 S.W.O.T
3.2 ניתוח המתחרים
פרק 4 - פיתוח אסטרטגיה להצלחה
4.1 חזון
4.2 ניהול שינויים
4.3 אסטרטגיה להצלחה
רשימת מקורות
תקציר:
הבעיה:
סכנת סגירה בעקבות רישום של ילדים ספורטאים מכיתה ו' מאזורי המגורים הסמוכים לבית הספר לכיתות ספורט בתי ספר אחרים בעיר, וכן בעיקבות קיצוץ תקציבי ניכר בשעות ההוראה לכיתות הספורט.
ביה"ס הינו בית ספרי מקצועי טכנולוגי במרכז הארץ. עד שנת 1993 ביה"ס היה בי"ס תיכון 4 שנתי בלבד (ט' - י"ב). הוא סיפק את צורכי החינוך של כל האזור (גוש דן). החל בשנת 1993 הוקמה חטיבת הביניים. חטיבת הביניים הוקמה על מנת לתת מענה למספר צרכים ובעיות:
1. אפשרות לילדי האזור הסמוך לביה"ס ולילדי העיר בכלל לבחור בחטיבת ביניים נוספת על הקיימות עד כה.
2. הפיכת ביה"ס לבי"ס 6 שנתי ובכך לא לשבור את הרצף במעבר מכיתה ט' ל י'. (סיבה חברתית ודמוגרפית)
3. מאחר ומספר התלמידים בתיכון הצטמצם, תלמידי החטיבה העלו את מספר התלמידים בביה"ס, עובדה ש"הצילה" את המוסד מסגירה.
4. הנחת היסוד היתה שרוב תלמידי החטיבה ימשיכו בתיכון, ולכן היתה זו סיבה מרכזית ל"הצלת" התיכון מסגירה.
Belbin,R.M.(1993). Team Roles at Work, Butterworth Heinemann.
Blake,R. and Mouton,S.(1966). "Managerial Facades", Advanced Management Journal, July 1966, p.31.
Daniels,Tom D. and B.K Spiker (1994). "The deinstitualazation of conglomerate firms in the 1980s", American Sociological Review,59,547-570.
Davis and S.W. Newstorm (eds) (1989). Human Behavior at Work , 8th edition McGraw-Hill.
Glass,N.(1998).Management Masterclass.Nicolas Brealey:London
Hoy,W and Miskel C., Educational Administration : Theory Research and Practice, New York: Random House,1982.
Keith Davis, Human Relations at Work: The Dynamics Of Organizational Behavior, 3d ed., New York: McGraw-Hill Book company,1967,p.480.
McClelland,D.C. Towards a theory of motive acquisition, American Psychologist, 1965,20,321-333.
McGregor,D. "The Human Side Of Enterprise," in Proceeding of The Fifth Annivresary Convocation of The School Of Industrial Management, Cambridge, Mass: Massachuseets Institute of Technology, April 9,1957.
Reddin,W.J.(1970).Managerial Effectiveness. New York, McGraw Hill
Robert R. Blake and Jane S.Mouton, "Managerial Journal", July 1966, p.31
גולמן,ד. (2000). "מנהיגות שמשיגה תוצאות". אקזקיוטיב (אפריל מאי 2000) 20-31.
זיו,א.(1981). פסיכולוגיה בחינוך. הוצ' יחדיו.
סמואל,י.(1996). ארגונים. אונ' חיפה / זמורה ביתן
פורטר,מ.(1998). אסטרטגיה תחרותית. עתרת.
קולינס,ג.(1995). לנצח נבנו. תל אביב: פקר.
שחר,ח., שרן,ש.(1990). אירגון ועבודת צוות במוסדות חינוך. הוצ' שוקן.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סכנת סגירת פרויקט כיתות הספורט בבית הספר (חט"ב)", סמינריון אודות "סכנת סגירת פרויקט כיתות הספורט בבית הספר (חט"ב)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.