עבודה מס' 063832
מחיר: 179.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת הקונפליקט בסרט.
3,647 מילים ,5 מקורות ,2000
תוכן העניינים:
הקדמה
עלילת הסרט
הקונפליקט המרכזי (התייחסות ל'מצעד האיוולת'/טוכמן ול'סמנטיקה, בלשנות ופואטיקה'/ יעקובסון, ועוד)
האידיאולוגיה הדומיננטית
הגיבורים
הערכים
שלבי הקונפליקט הקולנועי
ביבליוגרפיה
הקדמה:
קונפליקט על פי מילון אבן שושן: "סכסוך, ריב בין אנשים או בין מדינות וכיו"ב: קונפליקטים מדיניים; קונפליקט בין כוחות שונים בחיי הנפש (בין היצר והמצפון, בין הרגש והחובה וכדומה).
הקונפליקט בקולנוע הנו זה המזין ומניע את העלילה, מערער את שיווי המשקל בו חיות הדמויות. ניתן לזהות בקולנוע שלושה סוגים של קונפליקטים מרכזיים: 1. דמות מתמודדת עם דמות אחרת בניסיון להשיג את המטרות המוצבות בפניה, או להתגבר על מכשולים. 2. הדמות מתמודדת עם עצמה 3 הדמות מתמודדת עם העל אנושי.
ARNOLD LONDON, 1989, PP. 199-208.
HOLLAND, J., MCDONALD, H.: "FAULT LINE" IN INLA: DEADLY DIVISION, TORC PUBLISHING, IRELAND,1994. PP. 4-29.
HARWOOD, S., "BACKLASH PATRIACH OR NEW MAN? THE ROLE OF THE FATHER", FAMILY FICTIONS, 1997, PP. 73-100.
ב. טוכמן, "נקיטת מדיניות הנוגדת לאינטרס העצמי", מצעד האיוולת, הוצאת מעריב, 1986, עמ' 9-41.
ר. יעקובסון, "הלשון ביחסה למערכות תקשורת אחרות", סמנטיקה, בלשנות ופואטיקה- מבחר מאמרים, הקיבוץ המאוחד, 1986, עמ' 79-90.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקונפליקט בקולנוע - "בשם האב"", סמינריון אודות "הקונפליקט בקולנוע - "בשם האב"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.