היישום אינו מחובר לאינטרנט

שינוי ארגוני במחלקת מכירות

עבודה מס' 063825

מחיר: 385.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעה לשינוי ארגוני במחלקת המכירות - מגזר עסקי, תשלובת ישראכרט

6,501 מילים ,12 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

השינוי הארגוני אשר יוצג בעבודה זו הנו מעבר לעבודה בצוות וכן ניהול לפי יעדי מכירה. השינוי התרחש בתשלובת כרטיסי האשראי- "ישראכרט", במחלקת מסחר ומכירות. במסגרת עבודה זו יוצג השינוי ברמת המחלקה- מחלקת מסחר ומכירות וכמובן, ברמת מחלקת משאבי האנוש של התשלובת אשר הייתה מעורבת מעורבות ישירה ביצירת השינוי הלכה למעשה לאחר שנפלה ההחלטה על כך ע"י הנהלת התשלובת.
עבודה זו מחולקת לארבעה פרקים: בפרק א' ניתן תיאור כללי על תשלובת ישראכרט ועל מהות העבודה של התשלובת בכלל, לצד תיאור פרטני על הנעשה במחלקת מסחר ומכירות בפרט.
בפרק ב' ניתנת סקירה לגבי השינוי שעבר הארגון: שיטת העבודה הקודמת לפני השינוי, הבעיה שנוצרה בארגון עקב הכניסה לתחרות, וההחלטה על שינוי בדמות המעבר לעבודה בצוות וניהול לפי יעדים.
פרק ג', שהנו הפרק הארי שבעבודה זו ,דן בגורמים וההשלכות של השינוי ועל ההחלטה בשינוי מנקודת המבט של מחלקת משאבי האנוש בהכנתה את אנשי מחלקת המכירות בכל הקשור בשינויים הארגוניים. בתחילת הפרק פורטו הנקודות בהם דאגה ולקחה חלק מחלקת משאבי אנוש בשינוי הארגוני, ובהמשך הפרק פורטו אותן נקודות לדרך העשייה שלהן.
בפרק ד' נערך סיכום ברמת מחלקת המכירות וברמת מחלקת משאבי אנוש בבחינת השינוי הארגוני וכן נעשה ניסיון להסיק מסקנות להמשך הדרך.

תוכן עניינים
הקדמה/מבוא
פרק א' - הצגת הארגון הנבחר
פרק ב' - הצגת השינוי הארגוני
פרק ג' - השינוי הארגוני הלכה למעשה
פרק ד' - סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

מקורות:

אורנר,א. (1993), משאבי אנוש- המדריך לניהול כוח אדם, חיפה: הוצאת "אח" בע"מ.
בר חיים,א. (1994), התנהגות ארגונית, האוניברסיטה הפתוחה.
ברייר,ג. (2001), "מנהל משאבי אנוש בעידן המידע", משאבים, גיליון 271 . ת"א.
לוי,ע. (2000), ניהול שינוי ארגוני - גישות, שיטות ותהליכים, ת"א : צ'ריקובר מוציאים לאור בע"מ.
מנהיים,ב. (1978), "מחקר השוואתי על מרכזיות העבודה, תגמולים וסיפוק בעיסוק בקבוצות משלח יד בישראל", הטכניון, חיפה.
סמואל,י. (1996), ארגונים - מאפיינים מבנים תהליכים, הוצאת זמורה - ביתן, מוציאים לאור/ אוניברסיטת חיפה.
צפריר,ש. (1998), " הדרכה לעובדים ומנהלים משפרת את ביצועי הארגון ", משאבים, גיליון 136, ת"א.קאסט ורוזנצוויג (1986).
שלום,ד.(1994), יסודות בארגון ומנהל, ת"א : ספריית המכללה למנהל, כרכים א'-ב'.
Blair,G.M. (1999), Starting to mange the essential skills, conversation as communication, Chartwell - Bratt. University of Edinburgh.
Miles,R.E.(1975) Theories of Management, McGraw-Hill, N.Y
Meshoulam,I.,(1996), Human Resources Management toward the year 2000. Mashabi enosh, 38,121-127.

תגים:

אנוש · ארגוני · ישראכרט · מכירות · משאבי · שינוי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שינוי ארגוני במחלקת מכירות", סמינריון אודות "שינוי ארגוני במחלקת מכירות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.