תוכן עניינים:
1. מבוא
2. חברת סאן-דור נתיבי אוויר בינלאומיים
2.1 פרופיל הארגון
2.2 הסביבה העיסקית
2.3 פילוח השוק
2.4 המדיניות העיסקית
3. המסחר האלקטרוני
3.1 הגדרה
3.2 התחלות העיסקיות במסחר אלקטרוני
3.3 הסיכונים הקיימים במסחר האלקטרוני
4. דרישות המשתמש במסחר אלקטרוני
4.1 דף הבית
4.2 דף חיפוש טיסות
4.3 דף הזמנת כרטיס טיסה
4.4 דוגמא לדף הבית
4.5 דוגמא לדף חיפוש טיסות
4.6 דוגמא לדף הזמנת כרטיס טיסה
5. הגדרות ומבנה בסיס הנתונים
5.1 לקוחות
5.2 מוצרים
5.3 הזמנות
6. ניהול המידע
7. מדידת הצלחת האתר באמצעות שיטות סטטיסטיות
7.1 המדדים
7.2 השיטות לאיסוף המדידות וגודל המדגם
7.3 הצגת כלי העזר הסטטיסטיים
8. סיכום
ביבליוגרפיה
מבוא:
אחיטוב, נוימן, צבירן (1996) טוענים כי האינטרנט של היום יצר הזדמנות נדירה למנהלי שיווק, הוא פרץ את אותם מגבלות פיסיות שאפיינו את המסחר באופן מסורתי ומביא את הארגונים לשוק מסחרי חדש ומודרני.
האינטרנט מציג שינוי בתפיסה ובדפוסי החשיבה לפיהם עסקים פועלים, הוא מניע את הארגונים מעבר לאילוצים הפיסיים של העיסוק המסורתי ויוצר קהילה וירטואלית בה העסקים מתחרים זה בזה.
ניתן לומר כי מידת התועלת שאפשר להפוך מטכנולוגיה חדשה זו תלויה בהיצע מוצרי הארגון, חברות שמוצריהן מציעים תועלות עיקריות הנובעות ממידע מסוגלות לעקוף את גורם המתווך וליצור קשר ישיר עם הקונה (הצרכן) בעוד שארגונים שמוצריהם מתאפיינים בעיקר מתועלת מוחשית יכולים לעשות שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות והאפקטיביות אך לא יהיה זה מומלץ להחליף ההיצע היסודי, ומכאן שכל חברה או ארגון ישתמשו וינצלו את הטכנולוגיה החדשה הזו באופן שונה.
עבודה זו עוסקת בתחום התעופה ובפרט בחברת הבת של "אל על" - "סאן דור" המפעילה טיסות שכר. עבודה זו יוצאת מנקודת הנחה כי ל"סאן דור" כיום יש אתר אינטרנט מוגבל (למידע בלבד) אשר לא מאפשר ביצוע פעולות אשר קשורות במכירה ושיווק מוצרים ושירותים.
יומלץ לחברה להקים אתר אינטרנט חדש, משופר ומשודרג אשר יכלול בתוכו בין השאר פיתוח טכנולוגי חדש בו לקוחות החברה יוכלו לבצע הזמנות באינטרנט לכרטיסים אלקטרוניים (E-Ticketing). בכך תצטרף "סאן דור" לחברות התעופה המובילות בעולם אשר מציעות לקהל לקוחותיהן אפשרות רכישת כרטיסים באמצעות האינטרנט באופן מהיר ונוח מביתם ע"י כניסה לאתר הבית דרך "דף הבית" שם תופיע הכוונה מפורטת לביצוע הזמנה.
הערת מערכת: העבודה אינה כוללת מראי מקום.
אחיטוב נ., נוימן ז., צבירן מ. (1996). מערכות מידע לניהול, דיונון.
אל על נתיבי אוויר לישראל בע"מ, (2000). "אל על - דין וחשבון לשנת 2000", סטודיו סודאי.
נוימן, צבירן (2001). מערכות מידע - הלכה למעשה, הוצאת דיונון, אוניברסיטת ת"א.
עופר יהודה (1994). בשמי העולם, משרד הבטחון.
Boccij, P., Cahaffey, D., Greasley, A. and Hickie, S. (1999). Business Information Systems Technology and Management, 1st edition, FT management/Pearson education.
Driver (1999). "Developments in Airline Marketing Practice". Journal of marketing, Practice, Vol 5, P. 134-150. (Emerald).
Goldman, G., Warrin (1999), "El Al's 50th, Airways - a global review of commercial flight, USA.
Gunter (1997). Airline Liveries, third edition, Ian Allan Publishing.
Poon, Joseph (2000). "Product Characteristics and internet commerce benefit among small business", The Journal of product and brand management. Vol 9, P. 21-34 (Emerald).
אלקטרוני · בסיסי · מידע · מסחר · מערכות · ניהול · נתונים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול המידע בחברת סאן-דור", סמינריון אודות "ניהול המידע בחברת סאן-דור" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.