היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול השיווק בארגון חינוכי המפעיל צהרונים.

עבודה מס' 063447

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

4,181 מילים ,8 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בארגון אשר הוקם בשנת 1999.
המשרדים הראשיים של הארגון ממוקמים ברחובות. הארגון עוסק בתחומי חינוך והדרכה מגוונים, בין השאר, מפעיל 9 צהרונים בתוך בתי ספר יסודיים.
בעבודה זו נדון בניהול שיווק שירותיו של הארגון וזאת מורכבת מחמישה חלקים עיקריים: בחלק הראשון יוצג הארגון, חזונו, יעדיו ומשימותיו. נציג את המבנה הארגוני הקיים ונסווג את השירות.
בחלק השני נציג את תאור השירות, אופי השירות ומאפייניו.
בחלק השלישי של העבודה, יבנה תרשים זרימה אשר יציג את קווי השירות של המחלקות השונות של הארגון.
בחלק הרביעי של העבודה, נציג כיצד הארגון ממצב ומשווק את עצמו לקהל לקוחותיו. כמו כן נדון בציפיות הלקוח מהשירות,אותו הוא מקבל.
בחלק החמישי של העבודה, נבצע ניתוח שרשרת הערך של פורטר וניתוח sowt על השירות אותו נותן הארגון.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. תאור הארגון
2.1 המבנה הארגוני
2.2 חזון הארגון
2.3 מטרות ויעדים
2.4 תאור השירות
2.4.1 אופי השירות
2.4.2 מאפייני השירות
2.4.3 תרשימי זרימה
2.4.4 מיצוב השירות
2.5 תאור הלקוחות
2.6 ניתוח הפעילות (שרשרת הערך)
3. ניצוח מתחרים
4. סיכום והמלצות
5. ביבליוגרפיה

הערת מערכת: שם הארגון אינו מוזכר בעבודה.

מקורות:

הורניק, י. (1986), ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, כרכים א-ד.
יזרעאלי, ד. (1994), שיווק הלכה למעשה, הוצאת גומא צריקובר.
פרי, מ. (1991), אסטרטגיה של יתרון תחרותי, הוצאת מיצוב.
קוטלר, ארמסטרונג. (1991), עקרונות השיווק, כרכים א-ב, הוצאת המכון לפריון עבודה.
קוטלר, הורניק.( 2000), ניהול השיווק, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
מיכה רוזן. (2002), לקשור את הלקוח ניהול קשרי לקוחות
http://www.allmarketing.co.il/Index.asp?CategoryID=54 ArticleID=356 SearchParam=לקשור%20את%20הלקוח
Earl Sasser, "Match Supply and Demand in Service Industries", harvard business review, November 1976,pp. 125-150.
Fisk, Raymond P., Stephen J. Grove, and Joby John. Interactive Services Marketing. Boston: Houghton Mifflin, 2000.

תגים:

שווק חינוך · מינהל חינוכי · שיווק שירותים · ניהול השיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול השיווק בארגון חינוכי המפעיל צהרונים.", סמינריון אודות "ניהול השיווק בארגון חינוכי המפעיל צהרונים." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.