עבודה מס' 063446
מחיר: 240.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: האסטרטגיה השיווקית, תמהילי השיווק, הפצה, המחרה והתקשורת.
2,989 מילים ,5 מקורות ,2004
חברת קרו הינה חברה המשווקת תקליטורים, החברה נוסדה בשנת 1995, החברה בעלת סניפים בכל רחבי הארץ ובעיקר במרכזי קניות גדולים.
אסטרטגיה שיווקית היא תנאי להצלחת כל עסק וללא אסטרטגיה כזו יקשה מאוד על החברה לפתח את מוצריה ולמכור אותם לשווקים השונים.
החברה מנסה לפתח אסטרטגיה עסקית ושיווקית שיכוונו ויתאימו את המוצר החדש לשוק המטרה.
בעבודה זו נתמקד ביצור ושיווק "דיסק". מטרת עבודתנו היא לסקור את האסטרטגיה השיווקית של חברת קרו.
בעבודה זו נציג את תמהיל השיווק של החברה בצירוף תמהיל התקשורת, ההפצה וההמחרה.
תוכן עניינים:
מבוא
אסטרטגיה שיווקית
המוצר
תמהיל השיווק
תמהיל ההפצה
תמהיל ההמחרה
תמהיל התקשורת
סיכום
ביבליוגרפיה
הורניק, י. (1986), ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, כרכים א-ד.
יזרעאלי, ד. (1994), שיווק הלכה למעשה, הוצאת גומא צריקובר.
פרי, מ. (1991), אסטרטגיה של יתרון תחרותי, הוצאת מיצוב.
קוטלר, ארמסטרונג. (1991), עקרונות השיווק, כרכים א-ב, הוצאת המכון לפריון עבודה.
קוטלר, הורניק.( 2000), ניהול השיווק, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליך השיווק של מוצר בשם "דיסק" ע"י חברת קרו", סמינריון אודות "תהליך השיווק של מוצר בשם "דיסק" ע"י חברת קרו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.