היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיתוג של טבע

עבודה מס' 063054

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אפיון אסטרטגיית מיתוג לחברה בענף פרמצבטי ומהי אסטרטגיית מיתוג המתאימה לטבע.

13,064 מילים ,33 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
הקדמה
ניתוח ענף
תחזית הביקושים
מעורבות ממשלתית בענף
חסמי כניסה בענף
ריכוז הזדמנויות ענפיות
ריכוז איומים ענפי
אסטרטגית מיתוג גלובלית בענף הפרמצבטיקה
אסטרטגיית מיתוג גלובלית
מיתוג בענף הפרמצבטיקה
אסטרטגיית מיתוג של חברות פרמצבטיות מובילות

נושא ומטרות

סקירה ספרותית
החלטות המותג
אסטרטגיית המותג והערך המוסף
החברה כמותג
המיתוג הוא שפת גוף וטון דיבור
תפיסת המותג
Overcoming obstacles to global branding
The lure of global branding

שאלות המחקר

מתודולוגיה

גוף המחקר
אפיון החברה
סקירת ההתפתחויות
עובדי החברה
חברות בנות
הנהלה
מוצרי החברה וכושר תחרות
תרופות הגנריות
תרופות האתיות
מוצרים תחליפים
חומרי גלם לתרופות API
ניתוח SWOT
מיתוג של טבע
אסטרטגיית מיתוג של טבע
יעילות של אסטרטגיית מיתוג "החברה כמותג"
יעילות אסטרטגיית מיתוג גלובלית

המלצות ומסקנות

ביבליוגרפיה

נספחים

הקדמה
ניתוח ענף
הענף המנותח הוא ענף הפרמצבטיקה. ענף זה הוא חלק מהתעשייה הכימית בישראל. התעשייה הכימית העולמית היא מחזורית בטבעה, עתירת הון, עתירת אנרגיה ובעלת מחסומי כניסה גבוהים, שכר עבודה בארץ הוא מהגבוהים בתעשייה, והחקיקה הקשורה בענף רבה יחסית. את ישראל מאפיינים גם ריכוזיות גבוהה ומרכיב ייצוא גבוה מתוצר הענף. ענף הפרמצבטיקה בישראל נשלט ברובו ע"י חברת טבע, כאשר קרוב ל-90% ממכירותיה של טבע הם לצפון אמריקה ואירופה (אתר של טבע - tevapharm.com). ב-2001 הסתכם שוק הפרמצבטיקה העולמי ב-317 מיליארד דולר, בשנת 2002 הוא הסתכם ב-400.6 מיליארד דולר ובשנת 2003 שוק הפרמצבטיקה העולמי הסתכם ב-491.8, עליה של 9% לעומת שנה שעברה
(18.03.04 ,essentialdrugs.org ו28.02.04 , ims-global.com). עפ"י סקירה ענפית לחודש דצמבר 2002 שפורסמה באתר של "אופק", המצב בשוק הפרמצבטיקה נוטה בבירור לטובת החברות
הגנריות, הן בזכות גיבוי חקיקתי והן בזכות היקף חסר תקדים של פקיעות פטנטים הצפויים בשנתיים הקרובות. בעקבות הודעתו של הנשיא בוש על התערבותו לטובת החברות הגנריות עלו שערי המניות של חברות אלו. ב-5 השנים הבאות צפויים לפקוע פטנטים בהיקף גדול של כ- 50 מיליארד דולר.

הנושא הוא לאפיין אסטרטגיית מיתוג לחברה בענף פרמצבטי: טבע ומטרת המחקר היא להמליץ על אסטרטגיית מיתוג שמתאימה לטבע.

מקורות:

The lure of Global Branding - David Aaker & Erich Joachimsthaler (1999) Harvard business school publishing
The Value of Brands - Tim Glowa (2002)
Edwin Colyer - prescribing a global identity (brandchannel.com 2002)
"The Principles of Marketing" - P. Kotler (החלטות המותג)
Branding - are you making the most of your product? - Keith Widdowson
How Perceived Globalness Creates Brand Value - Jan-Benedict Steenkamp, Rajeev Batra, Dana Alden , 2003, Journal of international business studies, 34, 53-65
Tragos, William (1998) "international branding", Brands: The New Wealth Creators, New York university press, New York

תגים:

אסטרטגיה · טבע · מותג · מיתוג · ענף · פרמצבטי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיתוג של טבע", סמינריון אודות "מיתוג של טבע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.