עבודה מס' 062815
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח הסביבה השיווקית לפי מודלים והמלצות לשיפור.
3,663 מילים ,9 מקורות ,2004
תוכן העניינים
מנהלים
מבוא
ניתוח הסביבה
פילוח שוק ומיצוב
תמהיל קמעונאי
המלצות לשינוי
סיכום
ביבליוגרפיה
מנהלים
בעבודה זו בחרתי לנתח רשת חנויות "טיב טעם" כרשת מזון לא כשרה הגדולה בישראל.
הניתוח בוצע בעזרת כלים לניתוח סביבה שיווקית, כגון SWOT, PEST ו.PORTER
מהניתוח עלו בעיות שונות ונקודות חוזקה שונות. כמו כן ניתנו המלצות לרשת בתחום של
הרחבת פעילותה לתוך הערים ע"י הקמת מעדניות שכונתיות או הפעלת מעדניות קיימות בזיכיון
של הרשת. כמו כן ניתנה המלצה על רה-ארגון של הסניפים היותר וותיקים של הרשת על מנת
לשפר את הרגשת הקונים בתוך החנויות. המלצה נוספת היא לדאוג לנוחות הגישה לסניפי
הרשת על מנת למשוך כמה שיותר לקוחות לחנויות ולתת להם חניה נוחה או גישה לכלי
תחבורה אחרים באזור הקרוב לחנות.
הרשת חייבת לחשוב אילו תועלות ניתן להפיק ממיקום הסניפים באזורי תעשייה, ולדוגמא
להקים בתי קפה ומסעדות קטנות בתוך הסניפים על מנת לתת אפשרות לעובדים באזור לאכול
ארוחת צהרים ממבחר המאכלים המוכנים במקום.
בעבודה נבנה תמהיל שיווק קמעונאי עבור הרשת והוצגה פלנוגראמה של סניף ראשל"צ של
הרשת בתור דוגמא מייצגת את רוב הסניפים.
Christopher, M., Peck, H., (1997), Marketing Logistics, Butterworth Heinemann.
Gilbert, D., (1999), Retail Marketing Management, FT Prentice Hall, Harlow.
פיליפ קוטלר, יעקב הורניק (2000), ניהול השיווק , האוניברסיטה הפתוחה.
פורטר,(1991) ,אסטרטגיה תחרותית, הרצליה, הוצאת עתרת.
מזון · כשר · רוסים · בשר · נקניק · רשתות · שיווק · טיב · טעם · לוגיסטיקה · קמעונאות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח רשת חנויות טיב טעם", סמינריון אודות "ניתוח רשת חנויות טיב טעם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.