עבודה מס' 062761
מחיר: 423.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח אסטרטגי ותכנית עסקית.
18,814 מילים ,15 מקורות ,2003
חברת קסטרו עוסקת בעיצוב, ייצור ושיווק מוצרי אופנה באמצעות רשת החנויות "קסטרו" המונה 47 חנויות (כ-11 מופעלות על ידי זכיינים) ורשת חנויות הגברים "קסטרו-מן" המונה 36 חנויות (כ-8 מופעלות על ידי זכיינים).
ענף האופנה הישראלי מאופיין במספר רב של רשתות אופנה כאשר קסטרו הינה השלישית מבין החברות בענף מבחינת נתח שוק.
קסטרו מהווה כיום את המותג החזק ביותר בתחום האופנה בישראל, כאשר פלח השוק הרלוונטי הינו פלח השוק האופנתי של האוכלוסייה הצעירה. אסטרטגיית המותג המובילה את קסטרו הינה ביסוס "מובילות אופנתית". לחברה יכולת תגובה מהירה עקב קרבתה לשוק המקומי ועיצוביה מותאמים לאישה הישראלית.
בשנים האחרונות חלה תפנית בענף רשתות האופנה לאור הורדה משמעותית של מכסות הייבוא.
חברות בינלאומיות נכנסו לענף כגון: זארה ומנגו הספרדיות, והתחרות נעשתה קשה אף יותר.
הורדת מכסות הייבוא אפשרה לחברת קסטרו ולחברות אחרות בענף להעביר את מרבית הייצור לחו"ל ולייצר באמצעות קבלני משנה. עובדה זו הביאה להוזלת עלויות הייצור וכתוצאה מכך התאפשרה הורדת מחירים.
בשנים האחרונות צמחה החברה בקצב מסחרר, פתחה חנויות רבות בכל רחבי הארץ ואף פיתחה קו מוצרים מיוחד לגברים.
קו המוצרים לגברים "קסטרו-מן", אשר נחל הצלחה כבירה, מהווה בסיס להצלחתה של קסטרו בשנתיים האחרונות והינו הגורם העיקרי לגידול המשמעותי שחל במכירות החברה.
החברה מתעדת לנסות מזלה בשווקי חו"ל מטעמי מיצוי השוק המקומי, חדירה משולבת של שני המותגים (נשים וגברים) תאפשר מינוף והצלחה ברשת אחת לרשת השניה. מדובר בפריצת דרך לתעשיית האופנה הישראלית. לאחרונה הקימה החברה את חנות הדגל אשר תעניק את חווית המותג לכלל החושים של באי המקום, מדובר בניסיון שטרם נראה כמותו בארץ ומהווה חיזוק למותג.
הערכת השווי של החברה אשר מתבססת על מודל היוון תזרימי המזומנים מסתכמת בכ-192 מיליון ₪ לעומת שווי שוק של כ-137 מיליון ₪.
חברת קסטרו יצרה לעצמה תדמית אופנתית וייחודית ונחשבת לאחת ההצלחות של המשק הישראלי בשנים האחרונות. היא מתחרה בהצלחה מול חברות,הן המקומיות והן הבינלאומיות הפועלות בענף (בארץ).
החברה מציגה רווחיות גבוהה, גם בתקופה שבה בארץ ובעולם שורר מיתון.
עם זאת, החברה אינה יכולה לקפוא על שמריה, כיוון שהיא פועלת בענף הנמצא בשלב הבגרות ובסביבה דינאמית בעלת רמת אי ודאות גבוהה. על כן, קסטרו צריכה לגבש אסטרטגיית צמיחה לעתיד. בפני החברה עומדות מספר חלופות לצמיחה, כגון: פתיחת רשת קסטרו בחו"ל, רכישת רשת חנויות בארץ העוסקת בקטגוריות משלימות להלבשה עליונה, העמקת המוצר בשוק קיים והקמת רשת חנויות לילדים.
החלופה הנבחרת על ידינו הינה פתיחת רשת לילדים בשם "קסטרו קידס" המהווה חברת בת של קסטרו מודל. רשת זו תתמקד בילדים בגילאי 7-14, תוך השקעת מאמצים שיווקיים, על מנת להחדיר לתודעת הילדים וההורים כי ילדים צריכים להתלבש לפי צו האופנה.
בשוק זה קיימות חברות רבות, אך קסטרו יכולה להישען על המוניטין והניסיון הרב שרכשה עם השנים, כדי לחדור לשוק זה ולנגוס בנתחי שוק של חברות מתחרות.
לאור הבחירה בחלופה זו, יערכו בחברה שינויים במבנה הארגוני ובפונקציות השונות, אשר נועדו לתמוך ברשת החדשה.
על סמך התכנון הפיננסי ל-3.5 השנים הבאות, נמצא כי רשת הילדים צפויה להניב רווחים ולנגוס בנתח שוק של כ-20% מענף זה.
מנתונים אלה עולה כי "קסטרו קידס", תוכל לתרום להכנסות ולרווחיות קסטרו מודל. על כן, קסטרו תפתח את "קסטרו קידס" בתחילת שנת 2004 ותתבסס על אבני הדרך המצוינים בהמשך התכנית העסקית.
תוכן העניינים:
חלק א - ניתוח SBU
מנהלים
פרק א' - תיאור היחידה
א.1\ תיאור כללי של היחידה העסקית
א.2\ ההיסטוריה של קסטרו
א.3\ הגדרת התחום העסקי
פרק ב' - ניתוח חיצוני
ב.1\ הגדרת הענף והסביבה הרחבה
ב.2\ ניתוח הענף
ב.3\ זיהוי הksfs - בתחום
ב.4\ ניתוח השוק והלקוחות
ב.5\ ניתוח מתחרים
ב.6\ מסקנות
פרק ג' - ניתוח פנימי
ג.1\ ניתוח פיננסי
ג.2\ שרטוט שרשרת הערך של היחידה
ג.3\ ניתוח פונקציונלי
ג.4\ ניתוח הארגון
ג.5\ זיהוי עוצמות וחולשות היחידה ויכולות המפתח
פרק ד' - הצורך בשינוי
ד.1\ מטרות ויעדים
ד.2\ אסטרטגיה תחרותית נוכחית
ד.3\ מסקנות ראשוניות
ביבליוגרפיה
נספחים
יחסים פיננסים
דוחות כספיים
חלק 2 - הכנת תוכנית עסקית
מנהלים
מבוא
הגדרת התחום העסקי ותיאור המצב הקיים
הצגת האסטרטגיה הקיימת, מטרות ויעדים
פרק א: הצגת התוכנית העסקית
הצגת התוכנית והשינוי האסטרטגי
יתרונות תחרותיים דרושים ואסטרטגיה תחרותית דרושה
פרק ב: ניתוח השוק
סביבת המאקרו והסביבה הענפית
שוק היעד ונתח שוק
ניתוח גורמים תחרותיים, נתחי שוק מתחרים ו KSF's -
מסקנות
פרק ג: יישום פונקציונאלי
פרק ד: יישום ארגוני
מדיניות משאבי אנוש
מבנה ארגוני דרוש
תרבות, ערכים וסגנון ניהולי
פרק ה: יישום מימוני
ההשקעות הנדרשות
מקורות מימון ובעלות
פרק ו: יישום פיננסי
הנחות פיננסיות
ניתוח ומסקנות מתכנון הפרו-פורמה
ניתוח המדדים הפיננסים
פרק ז: סיכום
סיכונים, תרחישים ודרכי התמודדות
אבני דרך ותכנון Gantt
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
אסטרטגיה · מודל · מימון · ניהול · קסטרו · שיווק
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קסטרו מודל בע"מ", סמינריון אודות "קסטרו מודל בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.