היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק בנקאי

עבודה מס' 062674

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תאוריות השיווק הבאות לידי ביטוי בפרוייקט סניפי הבנק ברשתות השיווק.

2,571 מילים ,4 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

העבודה עוסקת בשיווקו של מוצר בנקאי, שפותח לאחרונה במערכת הבנקאות בישראל והופץ לקהל הרחב. המוצר אותו בחרנו הוא שילוב סניף בנק הפועלים ברשתות שיווק מובילות וגדולות ברחבי הארץ. במהלך התחקיר של אותו שרות חדש, בדקנו את שיטות העבודה של הסניפים, אופיים, סוג שירותים שהם מציעים, פריסתם, שוחחנו עם מספר פקידים ברמות ניהוליות שונות וביצענו סקר מצומצם של לקוחות בנק הפועלים ולקוחות פוטנציאליים של שרות זה. לאחר הבדיקות הללו ביצענו ניתוחים שיווקים עפ"י המודלים השיווקיים שנלמדו (6P, סל המוצרים ששת המחלקות העסקיות) ובדקנו כיצד בוצע שיווק של המוצר ומדוע נכשל. בעבודה נציג את הפרמטרים, אותם לדעתנו לא לקח בחשבון בנק הפועלים בעת ביצוע הערכות לבניית והפצת השירות זה.

לבסוף נציג מסקנות ונקודות עיקריות לאי הצלחת הפרוייקט והמלצות כיצד עפ"י שימוש במודלים שיווקיים שונים היה אפשר ואולי אפשר גם בעתיד להחיות ולשפר מוצר בנקאי זה.

מקורות:

סיכומי הרצאות בנושא שיווק בנקאי של ד"ר יורם לבנון.
ניהול בנקאי בישראל, פרופ' דוד רוטנברג (בהוצאת כתר).
"שיווק דרכי חשובה ועשייה", ד"ר יורם לבנון (הוצאת פרולוג, 1997).

תגים:

פועלים · סניף · סניפים · בנקאות · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק בנקאי", סמינריון אודות "שיווק בנקאי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.