עבודה מס' 062451
מחיר: 205.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תרגיל קצר בנושא אידיאולוגיה ארגונית והצגת שני מודלים של קבלת החלטות.
3,411 מילים ,22 מקורות ,2000
הנושא שידון להלן הוא מתן שירות מיטבי ללקוח, שהוא האידיאולוגיה המרכזית במשטרה.
הנושא ידון באספקט של מוטיבציה של העובדים ועל דימויו של הארגון כלפי חוץ.
אי לכך בעבודה זו אענה על שתי המטלות הרשומות:
- כיצד האידיאולוגיה הארגונית באה לידי ביטוי וכיצד היא משפיעה על המוטיבציה של העובדים ועל דימויו של הארון כלפי חוץ.
-הצגת שני מודלים של קבלת החלטות וכיצד הם באים ליי ביטוי בארגון.
הארגון שידון להלן הוא משטרת ישראל, בה אני עובד, ובה ישנו דגש בשנים האחרונות על שיפור השירות ללקוח. שיפור השירות התקבל בתהליכי קבלת החלטות מסודרים, שהופצו לכל השוטרים.
החלק הראשון של העבודה "האידיאולוגיה הארגונית" הוא תקציר שהופץ בין קציני השירות בנושא התפיסה האידיאולוגיה של המשטרה בנושא זה.
תוכן העניינים:
1. מבוא
2. האידיאולוגיה הארגונית
חשיבות מתן שירות ללקוח
המודעות לשירות ונגישות השירות
דעות על שירותים ונגישות הדעות
מודל התבדות הציפיות
אסטרטגיה של שירות
3. כיצד התקבלו החלטות על שיפור השירות
4. ביבליוגרפיה
אביטל, נ., (1992), "תרבות שירות", משאבי אנוש, מאי.
אפרתי נ.,(1997), "דגש על שביעות רצון לקוחות, עובדים, ספקים", מחשבים PC,
בר חיים א.,(1994), התנהגות ארגונית, האוניברסיטה הפתוחה,
גבע א (1994), התנהגות צרכנים, תל-אביב, האוניברסיטה הפתוחה, 1994.
גזיאל ח. (1990), מחשבה מנהלית בת זמננו, תל אביב: רמות.
גלוברזון א., עוזר כ.(1998), אנשים בארגון, תל אביב: ספריית המנהל
הורניק י., (1988), ניהול השווק, האוניברסיטה הפתוחה.
ווקר ו.ג.(1983), תכנון משאבי אנוש, תל אביב.
טאב ומנהיים (1980), תהליך קבלת החלטות, תל אביב.
מנהיים, א., (1991), "נתוח המפגש בין ארגוני שירות לבין צרכנים" מכון ג. מאיר לחקר עבודה וחברה, אוניב' תל-אביב אוגוסט 1991.
שי, ע., (1994), "אסטרטגיה של שירות" משאבי אנוש, אוגוסט 1994.
שלום דודי (1995), איך עושים חידוש ארגוני, תל אביב: הוצאת המכללה למנהל, ספריית המנהל.
Aaker, David A. (1991), Managing Brand Equity: Capitalizing on the value of a Brand Name. New York: The Free Press.
Fishbein, Martin and Isek Ajzen (1975), Belief, Attitude, Intention, and Behavior: An Introduction to Theory and Research. Reading, MA: Addison-Wesley.5-33.
Keller, Kevin Lane (1993), " Conceptualizing, Measuring, and Managing Customer-Based Brand Equity," Journal of Marketing, 57 (January), 1-22.
Loken, Barbara and Deborah Roedder John (1993), "Diluting Brand Beliefs: When Do Brand Extensions Have a Negative Impact?" Journal of Marketing, 57 (July), 71-84.
LOKEN and Alice M. Tybout (1989), "Schema Congruity as a Basis for Product Evaluation," Journal of Consumer Research, 16 (June), 39-54.
Nedungadi, Prakash (1990), "Recall and Consumer Consideration sets: Inffluencing Choice Without Altering Brand Evaluations," Journal of Consumer Research, 17 (3), 263-76.
Rumelhart, David E., Peter H. Lindsay, and Donald A. Norman (1972), "A process Model for Long-Term Memory," in Organization of Memory, Endel Tulving and Wayne Donaldson, eds. New York: Academic Press, 197-246.
Srull, Yhomas K., Meryl Lichtenstein, and Myron Rothbart (1985), "Associative Storage and Retrieval Processes in Person Memory," Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition, 11 (2), 316-45.
Sujan, Mita and James R. Bettman (1989), "The Effects of Brand Positioning Strategies on Consumers' Brand and Category Perceptions: Some Insights from Schema Research," Journal of
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האידיאולוגיה הארגונית במשטרה על דימויה כלפי חוץ והשפעת קבלת החלטות על הדימוי", סמינריון אודות "האידיאולוגיה הארגונית במשטרה על דימויה כלפי חוץ והשפעת קבלת החלטות על הדימוי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.