עבודה מס' 062258
מחיר: 240.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: מחקר הבודק האם פרסום באמצעות ייחוס יעיל יותר מאמצעי פרסום אחרים.
4,260 מילים ,12 מקורות ,2001
תוכן העניינים:
מבוא
רקע תיאורטי
2.1 הסיבות לפרסום באמצעות מפורסמים
2.2 השפעה באמצעות נורמות
2.3 אנשי חברה (סלבריטיז) כמנהיגי דעה
2.4 שילוב מוזיקה בפרסומות
מחקר אמפירי
3.1 השערות המחקר
3.2 היקף המחקר
3.3 הגדרת המשתנים
3.4 מטרת המחקר
3.5 אוכלוסית המחקר והמדגם
3.6 שיטת ביצוע המחקר בפועל
3.7 שיטת המחקר
3.8 מגבלות המחקר
תוצאות
דיון בתוצאות העבודה
סיכום העבודה
ביבליוגרפיה
נספחים
מבוא
לכל תוכנית פרסומית יש הנחות יסוד לגבי תגובת הצרכן לגירויים פרסומיים, וזאת כדי לאמוד
מראש את תוצאות מסע הפרסום ולבדוק לאחר מכן באיזו מידה הגשים את יעדיו.
ביסוד תהליך תגובת הצרכנים לגירוי הפרסומי עומדת ההנחה כי תהליך התגובה מורכב ממספר שלבים. השלב הראשון הוא מצב של חוסר מודעות מלא לפירמה, למוצר או למותג. השלב האחרון הוא קנייה.
הידועים שבין המודלים לתגובה מבוססים על מדרג ההשפעות. המודלים מניחים כי הצרכן עובר מספר שלבים ממודעות לפעולה והשפעת הפרסום על התהליכים היא ארוכת טווח. אי לכך יש להכין תוכנית פרסומית רב שלבית כדי לסייע לצרכן לנוע במדרג. במקביל, נראה שהצרכנים מצויים בשלבי מדרג שונים, ולפיכך יש לתאר באיזה שלב הם נמצאים.
בשנים האחרונות נוטים מפרסמים רבים להשתמש בסצינות מסרטים, שירים וכד' על מנת "להלביש" עליהם פרסומות למוצרים, בדרך כלל מוצרי מאכל.
ישנן מספר טכניקות לביצוע הפרסומת:
1.שימוש בסצינה ממשית מהסרט ולצידה להציג את המוצר.
2.שימוש בשחקנים חדשים תוך ביום אותה סצינה.
3.שימוש בשירים מסרטים מפורסמים.
שאלות המחקר היא האם פרסום באמצעות יחוס יעיל יותר מאמצעי פרסום אחרים בנקודות הבאות:
1.שיעורי החשיפה למותג
2.זכירת המוצר/שירות
3.יצירת גירוי מיידי לקניה בלתי מתוכננת.
תכלית העבודה היא לבדוק את מידת הקליטה של הפרסומות בקרב הציבור.
המחקר האמפירי מתייחס למספר פרסומות ובודק את רמת הזכירה שלהם ואת הגירוי שהם יוצרים אצל קולט המסר. זכירה וגירוי הם המדדים המקובלים והחשובים בותר אצל המפרסמים.
להלן תיאור הפרסומות:
פרסומת לגבינה מסוג "פיראוס" של חברת תנובה
מילקי של שטראוס
שמנת של חברת "תנובה"
יש לי יום יום חם
גבינה צהובה
מטרת המחקר
לבדוק האם פרסום באמצעות יחוס יעיל יותר מאמצעי פרסום אחרים בנקודות הבאות:
1.שיעורי החשיפה למותג
2.זכירת המוצר/שירות
3.יצירת גירוי מיידי לקניה בלתי מתוכננת.
הורניק יעקב,(1984), ניהול הפרסום, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
ATKIN C BLOCK M, (1983), "EFFECTIVNESS OF CELEBRITY ENDORSERS", JOURNAL OF ADVERTISING REASERCH, 23(1), PP.57-61.
DESARBO W.E., (1985), "CELEBRITY- BRANND, CONGRUENCE ANALYSIS", CURRENT ISSUES RESEARCH IN ADVERTISING, 8(1), PP.17-52.
DUNBAR DAVID, "MUSIC AND ADVERTISING", INTERNATIONAL JOURNAL OF ADVERTISING, PP.302-791 ,9 ,1990.
SERAFINE m.l. (1981) , THE COGNITIVE DEVELOPMENT OF STRUCTURAL LEVELS IN MUSIC ,LOS ANGELES,1981.
LURIA, A.R., (1978):"L.S. VYGOTSKY AND THE PROBLEMS OF FUNCTIONAL LOCALLIZATION", IN THE SELECTED WRITING OF A.R.LURIA, WHITE PLAINS, N.Y. SHARPE PUBLISHER, PP.273-281.
MARLA R. ST (1996),"TANGIBILITY IN SERVICE ADVERTISING: AN INVESTIGATION OF VERBAL VERSUS VISUAL CUES", JOURNAL OF ADVERTISING, 25.
MURRAY NOEL AND MURRAY SANDRA (1996) , "MUSIC AND LYRICS IN COMMERCIAL: A CROSS- CULTURAL COMPARISSION BETWEEN COMMERCIAL RUN IN THE DOMONICAN REPUBLIC AND IN THE UNITED STATES", JOUENAL OF ADVERTISING, SUMMER.
OHANIAN R, (1991), "THE IMMPACT OF CELEBRITY SPOESPERSONS PERCEIVED OMAGE ON CONSUMERS INTENTION OF PURCHASE", JOURNAL OF ADVERTISING REASERCH, FEBRUARY, PP.46-55.
PARK C.W. AND S YOUNG, "CONSUMER RESPONS TO TELEVISION COMMERCIAL", JOURNAL OF MARKETING RESEARCH, 23, 1986, PP.11-24.
SWINYARD W.R., (1981), "THE INTERACTION BETWEEN COMPERATIVE ADVERTISING AND COPY CLAIM VARIATION", JOURNAL OF MARKETING REASERCH, 18, PP.185-176.
צרכנים · מותג · קניה · מוצר · צרכן · מסר · טלוויזיה · פירסום
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האפקטיביות של שימוש בסצינות מסרטים מפורסמים לפרסומות", סמינריון אודות "האפקטיביות של שימוש בסצינות מסרטים מפורסמים לפרסומות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.