אחד מהמאפיינים של כל מקצוע הוא קיומיו של קוד אתי, הקובע את כללי המותר ובעיקר האסור,
לעוסקים במקצוע זה. במקרים רבים אין החוקרים מיישמים את תקנון האתיקה הלכה למעשה,
וכי יכולת האכיפה של המוסדות העיתונאים אף היא מוגבלת למדי. בשנים האחרונות נושא
האובייקטיביות תופס תאוצה ורבות נאמר ונכתב עליו בכלל ובקונטקסט התקשורתי בפרט.
המחקר שלי בא לבדוק האם ההכרות של הכתב הפוליטי עם הקוד האתי, כלומר עם כללי האתיקה,
קשורה למידת האובייקטיביות העיתונאית.
מידד,י.,ופולק,א. (1998). התקשורת המשודרת בישראל: דיווח חדשותי או ניהול והכוונה של החדשות?. נתיב: כתב עת למחשבה , 6(65), 24-32.
מן,ר (1999). העיתונות השמאלנית הזו. העין השביעית , 20 , 42-44.
כספי,ד.,ולימור,י. (1995). המתווכים- אמצעי התקשורת בישראל. ספריית אשכולות, עם-עובד.
Association For Education In Journalism And Mass Community. (1988) Journalism Quarterly (p.71-79), Colombia.
Bar-Illan, D. (1993). Eye on the Media. Jerusalem: Achva Press
אתיקה · ישראלית · מחקר · מתאמי · עיתונות · פוליטיקה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת כללי האתיקה של העיתונות הישראלית על הכתב הפוליטי", סמינריון אודות "השפעת כללי האתיקה של העיתונות הישראלית על הכתב הפוליטי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.