עבודה מס' 061375
מחיר: 288.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: כיצד ניתן להתמודד ולפתור את בעיית המכירות בסניף- מחקר באמצעות שאלונים.
12,408 מילים ,25 מקורות ,1999
תוכן העניינים
מנהלים
רקע כללי
הגדרת הבעיה
מטרת העבודה
סקירה ספרותית
ניתוח הסניף
המחקר
ריכוז הממצאים העיקריים
מסקנות עיקריות
המלצות עיקריות
ביבליוגרפיה
נספחים
רקע כללי
המחקר עוסק בחברת "רבוע כחול ישראל" ומתייחס לסניף סופר סנטר המצוי באזור תעשייה
באזור גוש דן. שטחו 3500 מר', מס' עובדיו כ80 - איש.
בסניף מתפקדים מנהל, שני סגנים, מחסנאים, מנהלי מחלקות, עובדי מחלקות, קופאיות וכן
נמצאים פקידות, מפעילות מחשב, גרפיקאית, קציני בטחון, שומרים ועובדי ניקיון.
הגדרת הבעיה
ירידה במכירות הסניף בכ20% - בשנה האחרונה ( 1998).
מתלווים לזאת בעיות של: תלונות לקוחות על המנהל והסניף, עימותי מנהל ועובדים,
תחלופת עובדים בתדירות גבוהה, חוסר תיאום בין מצאי למלאי בספירות.
מטרת העבודה
לבדוק ולבחון כיצד ניתן להתמודד ולפתור את בעיית ירידת המכירות בסניף. העבודה תבחן
כיצד נוצרו בעיות אלו, מהן בסיבות להיווצרותן ותציע הצעות לשיפור המצב הקיים.
סקירה ספרותית
הסקירה בוחנת את ההיבטים הבאים: סגנונות ניהול, קבלת החלטות, התקשורת בארגון,
שירות הלקוחות, הארגון, התרבות הארגונית, ותכונותיהם של מנהיגים.
ניתוח הסניף
בחינת המרכיבים הבאים: סביבה חיצונית אופיינית של הסניף, מבנה פנימי אופייני של סניף,
סגנון ניהולו של המנהל, תהליך קליטתו של מנהל סניף, תהליך קבלת ההחלטות של המנהל,
וקשר בין מנהל מוצלח לבין שביעות רצון הלקוחות.
המחקר
המחקר יתבסס על שאלונים שיופנו לעובדי הסניף וללקוחות אקראיים הנכנסים לסניף.
המדגם יעשה מסוג מדגם אשכולות כאשר יישאלו עובדים מתחומי המחלקות השונות של
הסניף וכן מדרגי הניהול והעבודה השונים במקום. דגימה אקראית תילקח מתוך כל קבוצת
עובדים שונה.
היקף המחקר ימנה את כלל מחלקות ותחומי הסניף, סה"כ כ80 - עובדים.
בנוסף יערכו ראיונות עם דרגות העבודה השונים בסניף על מנת לבחון ולעלות על ממצאים
נוספים שלא התגלו בשאלונים, ושיוכלו לתת תמונה רחבה יותר על המתרחש בפועל בסניף.
בדיקה נוספת תעשה ע"י עריכת תצפיות לא מובניות שיסקרו את הלך הרוח בסניף מתוך זוית
אחרת ואשר יוכלו לאשש או לשלול את חלקם של הדברים שהתגלו בזמן המחקר על הסניף.
אדיג'ס י. (1979) ניהול לקוי - סיבות וטיפול צ'ריקובר מוציאים לאור.
ויליאם אוצ'י (1983) תיאוריה Z , עיקרי הניהול היפני - אתגר למערב עתרת - הוצאה לאור בשיתוף עם המכון לפריון העבודה והייצור.
לסטר ר. ביטל (1989) פיתוח מנהיגות אישית בניהול עתרת - הוצאה לאור בשיתוף עם המכון לפריון העבודה והייצור.
סמואל י. (1990) ארגונים - מאפיינים, מבנים, תהליכים, מהדורה שניה הוצאה לאור - אוניברסיטת חיפה / זמורה-ביתן.
תומס ג'. פיטרס ; רוברט ה. ווטמן (1985) כיצד להצטיין בניהול , מהדורה 12 עתרת - הוצאה לאור.
ד"ר צינר א.; הופשטטר ה. (1987) ניהול משאבי אנוש, יחידות 7,6,5 . הוצאה לאור - אוניברסיטה הפתוחה.
גלוברזון א. (1988) אנשים בארגון-ניהול משאבי אנוש, מהדורה רביעית הוצאת ספרית המינהל.
פופר מ. (1994) על מנהלים כמנהיגים הוצאת רמות- אוניברסיטת תל-אביב.
גבע א. (1994) התנהגות צרכנים- החלטות קניה הוצאה לאור- אוניברסיטה הפתוחה.
אדווין א. לוק; גרי פ. לתם (1993) הצבת מטרות- שיטת הנעה שפועלת צ'ריקובר מוציאים לאור.
רוזנבלום י. (1990) תורת המינהל- הסביבה הארגונית הוצאה לאור- דפוס אופסט "ראם".
שניידר ב. ; בואן ד. (1996) שירות מנצח בשו תחרותי הוצאה לאור- ספריית המרכז הישראלי לניהול- מטר.
אדלר מ. (1997) מנהלים עצמם לדעת- מיתוס ומציאות בדרך הניהול היפנית צ'ריקובר מוציאים לאור.
ריס א. ; טראוט ג'. (1992) שווק במהופך- מדוע הטקטיקה קודמת לאסטרטגיה הוצאה לאור- ספריית המרכז הישראלי לניהול- מטר.
קרן א. (1991) שיטות ארגון וניהול כנרת- בית הוצאה לאור.
כפיר א. (1998) ניהול ארגונים-הלכה למעשה צ'ריקובר מוציאים לאור.
שנהר א. ; ירקוני ע. (1994) תרבות הניהול בישראל צ'ריקובר מוציאים לאור.
HEDON ,DONALD W.(1989). CLASSIC SAILURES IN PRODUCT MARKETING. NEW YORK : QUORUM BOOK
KUSHNER, MALCOLM L. (1991) .THE LIGHT TOUCH. NEW YORK : SIMON & SCHUSTER
AUTRY, JAMES A. (1992). LOVE AND PROFIT. NEW YORK : AVON BOOKS
SENGE , PETER M. (1990). THE FIFTH DISCIPLINE. NEW YORK : DOUBLEDAY / CURRENCY
WHEATLEY, MARGRET J. (1994) LEADERSHIP AND THE NEW SCIENCE. SAN FRANCISCO : BERRETT-KOEHLER PUBLISHERS
DEAL, TERRENCE E. (1982) CORPORATE CULTURES. READING, MASS : ADDISON-WESLEY PUB.CO.
VAVRA, TERRY G. (1995) AFTERMARKETING. CHICAGO : IRWIN
FOXALL, GORDON R. (1981) MARKETING BEHAVIOUR. WESTMEAD, FARNBOROGH : GOWER
החלטות · מחקר · מנהיגים · ניהול · סקר · עסקים · קבלת · שאלון · שיווק · תרבות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת "רבוע כחול בע"מ"", סמינריון אודות "חברת "רבוע כחול בע"מ"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.