עבודה מס' 061301
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הצגת המוצר, קהל היעד וסיכויי הצלחתו.
2,298 מילים ,3 מקורות ,2001
תוכן העניינים
מנהלים
Xenogamy
תאור הארגון וסביבתו
תאור 5 שחקנים רלוונטים בזירה
Arena
תהליך של FAST על שלושת המוצרים הנבחרים
בחירת המוצר
תכנון אסטרטגית ברמת הענף
פילוח שוק ותאור הפלח הנבחר ע"י W5
5P לשלב הראשון
שם ולוגו למוצר
נספחים
מנהלים
עולם הקולנוע הביתי הנכנס בשנים האחרונות יותר ויותר אל ביתנו, הפך נורמה בכל
הקשור למוצרי הEntertainment - האלקטרוניים.
לא עוד טייפ קלטות קטן בחדר השינה, לא עוד טלוויזיה מונו עם מסך כמור, גם
מערכת הסטריאו בחלקים כבר לא נותנת מענה לדרישות בעידן הוידאו, הדיגיטל
והמולטימדיה.
הצרכן המקצועי ואף הממוצע למד לשמוע טוב יותר, ליהנות מעיצוב איכותי, ליהנות
ממיזעור ותיאום ממשקים ואף שינן טוב את שמותיהם של מספר מותגים שלא ישכח
בקלות.
מה הקשר בין טלוויזיה, פלאפון, מיקרוגל ואינטרנט ? - אנחנו !
אנחנו רוצים את כולם, טובים יותר, מעוצבים יותר, קטנים וקלים יותר - ואם אפשר
שיתחברו לאינטרנט.
עולם הוידאו הביתי שבר שיאים - הסלון הביתי הפך מאובזר יותר מהרבה אולמות
קולנוע ותיקים.
מסכים גדולים במיוחד ובאיכות מדהימה, מספר לא מובן של רמקולים שמפוזרים
בסלון, אוסף מפואר של מוצרים נלווים, התממשקות לאינטרנט, לחברת הכבלים
ולרשת הטלפון.
הכניסו את הפופקורן למיקרוגל והרי לכם קולנוע מושלם בבית.
אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים בתחום זה הינה חברת סוני. סוני קראה טוב את
השוק ודאגה להימצא בו עם מוצר מתאים בכל עת.
אמרת סוני - אמרת וידאו, טלוויזיה, סטריאו, משחק וידאו ועוד.
גם כשמוצריה לא היו הטובים ביותר בתחום מסוים, או לא הזולים ביותר בתחום
מסוים - סוני דאגה להימצא בשוק. כך היה עם הווידאו שסבל ממכניקה חלשה, טייפ
דק ומוצרים נוספים.
המצאות זו בכל השווקים המקיפים את תחום הבידור האלקטרוני עזרו לסוני לאחד
מוצרים ולשכנע את הצרכן להמשיך ולרכוש סוני ולפעמים רק עצם היותו מותג
מוביל.
כחברה שנהנית מהון עצמי גבוה, שם מותג חזק, פריסה עולמית ורב ענפית יכולה סוני
להימצא בקדמת הטכנולוגיה, להעסיק כוח עבודה רב ולשתף פעולה עם חברות
מתחרות.
התוצאה - מוצר\טכנולוגיה חדשה אחת לשנה, כמות מכירות אדירה, כניסה מתמדת
לתחומים ושווקים חדשים.
בעבודה זו נציג מוצר חדש לפיתוח בחברת סוני, נתאר את תכונותיו וחיוניותו, נשייך
אותו לקהל היעד המתאים, נבחן את המתחרים הפוטנציאלים ונוכיח את הצלחתו
המובטחת תוך בחינת גורמי ההצלחה החיוניים לכניסתו לשוק, קלות המימוש,
מיצובו של המוצר ותכנון אסטרטגי ברמת הענף.
טכנולוגיה · וידאו · קולנוע · ביתי · אלקטרוניקה · אינטרנט · טלוויזיה · סיום · פרוייקט · קורס · שיווק
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיצוב ותכנון אסטרטגי של מוצר טכנולוגי חדש", סמינריון אודות "מיצוב ותכנון אסטרטגי של מוצר טכנולוגי חדש" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.