היישום אינו מחובר לאינטרנט

"הדילמה של סטיב"

עבודה מס' 061222

מחיר: 205.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שימוש בטכניקות ניהול לבחירת אסטרטגיה בארגון העוסק במערכות וידאו.

2,542 מילים ,6 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

"הדילמה של סטיב"

תוכן עניינים
פרק א - בחירת ספקים
(Just In Time) JIT
פרק ב - בחירת אסטרטגיה
(Total Quality Management) TQM
שרשרת ההספקה
מודל שרשרת הערך של פורטר
ניתוח עלות מחזור חיים
סיכום
ביבליוגרפיה

מנהלים
"סטיב מערכות" הינה חברה צעירה, עדיין בשלבי הקמתה, הממוקמת בארה"ב
ואשר מנוהלת ע"י סטיב גודמן, האיש שמאחורי הרעיון.
מוצר הדגל של החברה הוא פיתוח חדשני של מערכות וידאו ביתיות ומקצועיות אשר
בעזרת תיבת בקרה ייחודית ניתנת האפשרות לערוך ברמה גבוהה קבצי וידאו, לשלב
אפקטים מיוחדים, להתממשק עם מערכות מחשבים מתקדמות ולשלב גרפיקה אותה
ניתן להעביר ישירות לוידאו. תיבת הבקרה ניתנת לחיבור גם למערכות סטריאו מן
המתקדמות ביותר, ובכך ניתן לשלב איכות קול גבוהה ולהקליטה למערכת הוידאו.
המערכת הבסיסית כוללת: שתי מערכות וידאו נפרדות, וידאו-דיסק, טלוויזיה
באיכות מקצועית, תיבת בקרה ושלט רחוק מתוחכם השולט על כל המכשירים
שבמערכת. המחיר לצרכן של מערכת בסיסית כזו הוא אטרקטיבי ביותר ועומד על
.$1995,
קהל היעד של "סטיב מערכות" הוא תחנות טלוויזיה (גם לווין וטלוויזיה בכבלים),
סוכנויות פרסום ואנשים פרטיים המעונינים באיכות הטובה ביותר בכל הנוגע
למערכות קולנוע ביתי.

כפי שאני רואה זאת, "סטיב מערכות" הינו יצרן קטן ואיכותי, המתמודד מול מספר
יצרנים נוספים בעלי שם בתחום מערכות הוידאו. הבידול שלו, למעשה, במחיר סביר
וברעיון תיבת הבקרה שהופך את תפעול המערכת לפחות מסורבל ויותר ידידותי
למשתמש.

לצורך העבודה, הריני מניחה כי הפונקציות העיקריות ב"סטיב מערכות" הן:
� מחקר ופיתוח (מו"פ): אחראיים על תכנון ופיתוח מוצרים חדשים. אלו הם אנשי
מקצוע (מהנדסים, תכניתנים, אנשי מקצוע מתחום המדיה וכדומה).
� תקציב ומימון: אנשי כספים שתפקידם לבחון כדאיות כלכלית של פרויקטים
חדשים ולפקח על מצב הכספים בארגון.
� רכש: עוסק בקניית והעברת חומרים, חלפים, מוצרים מוגמרים וגם שירותים
מהספק לארגון. תרומתו העיקרית תבוא לידי ביטוי בתמיכה בארגון ע"י ביצוע
הרכש הדרוש בזמן הדרוש ובעלות הנאותה.
� תמיכה: אנשי מקצוע הנותנים תמיכה טכנית ללקוחות ופתרון בעיות ותקלות
במוצרים של החברה.
� שיווק ומכירות: מקשרים בין הלקוח לארגון, מבצעים תחזית מכירות, איתור
לקוחות, חדירה לשווקים חדשים.

סטיב גודמן הציב לעצמו יעד להיות בין חמשת היצרנים המובילים בתחום בארה"ב
ולהמשיך בפיתוח מוצרים נלווים ופונקציות חדשות, כאשר הדגשים העיקריים ששם
לעצמו הם שמירה על יחס מחיר\איכות, מקצועיות וחדשנות טכנולוגית.

מקורות:

$220Greasely, A., Operation Managemet in Business, Stanely Thornes (Publishers) Ltd, 1999.
גלוברזון, ש., ניהול התפעול ושיפור ביצועים, מהדורה מתוקנת,הוצאת דיונון, .2002
עדן, ש. ואחרים, לוגיק מערכות ייעוץ והדרכה, ניהול מערכות מלאי ולוגיסטיקה.
חי, ש., לוגיסטיקה בעסקים - גישה משולבת לניהול חומרים רכש ומלאי, המכון לפריון העבודה והייצור, ביה"ס לניהול, 1995.

תגים:

אלקטרוניקה · וידאו · tij · אסטרטגיות · בחירת · הספקה · טכניקות · ניהול · ספקים · שרשרת

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""הדילמה של סטיב"", סמינריון אודות ""הדילמה של סטיב"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.