היישום אינו מחובר לאינטרנט

השימוש במוטיבים נרטיביים בפרסום

עבודה מס' 061092

מחיר: 216.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השימוש בנרטיבים המשלבים אלמנטים מוכרים בכדי לנצלם להגדלת המכירות.

2,362 מילים ,14 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

הביטוי "כתבו בעיתון" או "אמרו ברדיו" או "שידרו בטלוויזיה" מבטאים כולם התייחסות למידע המסופק על ידי אחד מגורמי המדיה. גם פרסומות נחשבות כסוג של מידע אך זהו מידע שיש בצידו מגמה עסקית-רווחית כדי לשכנע את הצרכנים לרכוש מוצר או שירות.
שפת הפרסום יוצרת עולם סגור המגדיר חלומות, רצונות, דרכים לממש אותם ואת מה שצריך. השפות עליהם מדברים הם: מילים, תמונות, צבעים, קולות ומוזיקה, תנועה ומוטיבים שונים מוכרים ואהובים בהם משתמש הפרסום לעיתים קרובות.
הרייטינג מהווה מודד מה רוב האנשים רוצים ולרוב רוצה הציבור דברים מוכרים או לפחות דברים חדשים המסתמכים על דברים מוכרים.
הכוונה של המפרסם היא לגרום לצרכנים לרכוש את מה שהוא מציע והרבה. אחת הדרכים בפרסום היא, כפי שהוזכר לעיל, להשתמש במוטיבים מוכרים ואהובים.
אחד המוטיבים הוא השימוש בנרטיב (אלמנטים סיפוריים ו\או דמויות מוכרים): אלמנטים של סיפורי ילדות, סיפורים פיקנטיים, שימוש בדמויות מוכרות ואהובות.
עבודה זו מביאה את התופעה של שימוש בנרטיבים כאלה ולראות כיצד הם משלבים את האלמנטים הללו בפרסומות שלהם בכדי להעיר, למשוך את קהל הצרכנים.

השאלה היא: האם מרבים מפרסמים להשתמש בפרסום בנרטיבים המשלבים אלמנטים מוכרים בכדי לנצלם להגדלת המכירות?

תוכן העניינים:
מבוא
תעשיית הפרסום - הקדמה
תדמית המוצר דרך הפרסום
פרסום ופסיכולוגיה
טכניקות - הנרטיב
רגשות ופרסום
השימוש בנרטיב
סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

אוגלבי, ד. (1992) הפרסום עפ"י אוגלבי. הוצאת כתר. ירושלים.
אפשטיין, א. (1996) מנהל השיווק ומאבקו בסריסים. לילך הוצאה לאור.
לב-רון, א. (1995) ...ונעבור לפרסומות. ידיעות אחרונות, ספרי חמד.
רייכר, ג. (1993) יחסים עם הציבור. דביר. ת"א.
Edell, J.A. Bruke M.C.(December, 1987) "The power of Feelings in Understanding Advertising Effects", in: Journal of Consumer Research, (14). Pp. 421-433.
Kover, A., Goldberg, S.M. James W.L. (Nov.-Dec., 1995) "Creativity vs. Effectiveness? An integrating Classification for Advertising", in: Journal of Advertising Research, (6). Pp. 29-38.
Kwong, K.F. (Feb., 1998) "What Makes the TV Commercials for Smar'Tone Mobile Communications Persuasive and Appealing? A Narrative Analysis on the Chow Yun-Fat Version Commercial", Internet.
Martineau, P. (1957) Motivation in Advertising. NY: McGraw Hill Book Co.
Rago, R. (1989) "Finding the Magic: Cognitive Aspects of Mood and Emotion in Advertising", in: Review of Business. Pp. 9-10.
Rybacki, K. Rybacku, D. (1991) Communication Criticism: Approaches and Genres. Belmont, CA: Wadsworth Pub. Comp.
Sillars, M. (1991) Messages, Meanings and Culture: Approaches to Communication Criticism. Chapters 1,3,8. New York: Harper Collins.
Stout, P. Rust, R.T (March, 1993) "Emotional Feeling and Evaluative Dimensions of Advertising: Are They Rekated?", in: Journal of Advertising, (22), pp. 61-71.
Zeitlin, D.M. Westwood, R.A. (Oct.-Nov., 1986) "Measuring Emotional Response", in: Journal of Advertising Research, Pp. 34-44.

תגים:

מכירות · סיפור · פירסומות · פסיכולוגיה · פרסומות · צרכנים · רגשות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השימוש במוטיבים נרטיביים בפרסום", סמינריון אודות "השימוש במוטיבים נרטיביים בפרסום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.