היישום אינו מחובר לאינטרנט

אפקטיביות הפרסום ע"י קופונים

עבודה מס' 060718

מחיר: 252.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת נטיות הצרכנים לשימוש בקופונים מסוגים שונים באמצעות סקר שנערך בקרב מדגם צרכנים.

7,060 מילים ,19 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

מספר חברות בישראל החלו בהפצת קופונים. הגדולה שבהן, חברת סופרמרקטינג בע"מ מפיצה בין רשתות הקניות הגדולות סלילי קופה שעל גביהן פרסומות לבתי עסק אחרים ותלושי הנחה. למרות זאת החברה לא מצליחה להתפתח מבחינה עסקית- מחזור עסקיה לא גודל.
מטרת העבודה היא לבדוק מהם המאפיינים של קופונים שילהיבו את הצרכנים, קרי איזה פרסום באמצעות קופונים הוא היעיל ביותר. אני אבדוק, את מידת ההיענות לגירוי הקופון, על מנת לעמוד על האפקטיביות שלו.
כיום מציעות חברות רבות קופונים למי שירכוש מוצרים אלו או אחרים. אני אבדוק את מידת ההיענות לגירוי הקופון, על מנת לעמוד על האפקטיביות שלו כאמצעי שיווק.
הנחת היסוד היא כי צרכנים רואים בקופון של חברה דבר שלילי, החברה נותנת הנחות כי היא רוצה לחדור לשוק, קרי אינה מבוססת, או שמוצריה אינם מאיכות מעולה והיא מעוניינת לקדם אותם וכד', כלומר התדמית היא שלילית, ולכן קופונים פוגעים במכירות של המוצר.
אנסה לבדוק באמצעות מחקר עצמאי מהם נטיות המגזר הצרכני לשימוש בקופונים:
כיצד רואים הצרכנים למיניהם את הקופונים לפי סוגיהם.
המחקר נערך ע"י חלוקת שאלונים לכ-40 צרכנים מכל קשת הצרכנים במשק, כאשר נציג להם קופונים מתאימים, והשאלון ינותח בכלים סטטיסטיים מתאימים.

תוכן העניינים:
מבוא
סקירת הספרות והמחקרים
שיטת המחקר וההשערות
תוצאות המחקר
דיון
סיכום
רשימה ביבליוגרפית
נספחים
שאלון
קובץ אקסל

מקורות:

גבע א., התנהגות צרכנים, תל-אביב, האוניברסיטה הפתוחה.
גרוס י. (1999), "גוזרים קופונים, מעריב עסקים, 24.5.1999.
הורניק י., סקרים , מחקרים ומשאלי דעת קהל, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה, 1988.
הורניק יעקב וליברמן יהושוע (תשנ"ד), ניהול הפרסום, תל-אביב: האוניברסיטה הפתוחה.
קלדרון י., (1996), חיקויים מסחריים בישראל, תל אביב, 1996.
קרייזמן ב. "הנחות באמצעות קופונים", הארץ, 7.2.1996.
AVERY, R J.; HAYNES, GEORGE W.(1992), COUPONS: ARE THE SAVINGS AN ILLUSION? UNIVERSITY OF MISSOURI, COLUMBIA.
BAWA, K. (1998) "COUPON ATTRACTIVENESS AND COUPON PRONENESS: A FRAMEWORK FOR MODELING COUPON REDEMPTION", JOURNAL OF MARKETING RESEARCH, 1998, 2.
BAWA, K (1996), "INFLUENCES ON CONSUMER RESPONSE TO DIRECT MAIL COUPONS: AN INTEGRATIVE REVIEW", PSYCHOLOGY AND MARKETING, MAR; VOL 13(2): 129-156
BURTON, S (1998); LICHTENSTEIN, DONALD R.;, "DEVELOPMENT AND PSYCHOMETRIC PROPERTIES OF SCALE MEASURING PRIVATE LABEL ATTITUDES", JOURNAL OF THE ACADEMY OF MARKETING SCIENCE, FAL; VOL 26(4): 293 306
CHEN, S.F.S (1998), ."THE EFFECTS OF FRAMING PRICE PROMOTION MESSAGES ON CONSUMERS' PERCEPTIONS AND PURCHASE INTENTIONS", JOURNAL OF RETAILING. FAL; VOL 74(3): 353 372
DETWEILER,J.B ET AL (1999); HEALTH -PSYCHOLOGY. MAR; VOL 18(2): 189-196.
GARDENER, E.; TRIVEDI M (1998), "A COMMUNICATIONS FRAMEWORK TO EVALUATE SALES PROMOTION STRATEGIES", JOURNAL OF ADVERTISING RESEARCH, MAY JUN; VOL 38(3): 671
JACOBY J, HOYER W.D., "VIEWER MISCOMPREHENSION OF TELEVISED COMMUNICATION", JOURNAL OF MARKETING, 1982, VOL 46(4), PP.12-26.
JACOBY J., SPELLER D.E., " BRAND CHOICE BEHAVIOR AS A FUNCTION OF INFORMATION LOAD", JOURNAL OF MARKETING RESEARCH, VOL 11, PP. 63-69.
OHANIAN R, (1991), "THE IMMPACT OF CELEBRITY SPOESPERSONS PERCEIVED OMAGE ON CONSUMERS INTENTION OF PURCHASE", JOURNAL OF ADVERTISING REASERCH, FEBRUARY, PP.46-55.
RAGHUBIR, P(1998) "COUPON VALUE: A SIGNAL FOR PRICE?", JOURNAL OF MARKETING RESEARCH, AUG; VOL 35(3): 316 324
RAMASWAMY, V; SRINIVASAN, S.S. (1998),"COUPON CHARACTERISTICS AND REDEMPTION INTENTIONS: A SEGMENT LEVEL ANALYSIS", PSYCHOLOGY AND MARKETING, JAN; VOL 15(1): 59-80.
LECLERC, F.; LITTLE, J.D. C.(1997), "CAN ADVERTISING COPY MAKE FSI COUPONS MORE EFFECTIVE?, JOURNAL OF MARKETING RESEARCH, 1997 NOV; VOL 34(4): 473 484.

תגים:

מבצעים · קופון · התנהגות · מעורבות · קידום · מכירות · נאמנות · מותג · צרכנות · קניה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אפקטיביות הפרסום ע"י קופונים", סמינריון אודות "אפקטיביות הפרסום ע"י קופונים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.