היישום אינו מחובר לאינטרנט

מסעדת פטריוט בע"מ

עבודה מס' 060713

מחיר: 216.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת תיפקודה של המסעדה הירושלמית ברמת המקרו והמיקרו תוך שימוש במודלים שונים להערכת פעילותה.

2,606 מילים ,12 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בתיאור חברת "פטריוט בע"מ". בחרתי חברה זו היות והיתה לי נגישות לכלל פעילותה.

החברה מפעילה שתי מסעדות: האחת באזור התעשיה תלפיות- ותיקה; השניה במרכז העיר- חדשה יחסית. המסעדה הותיקה הינה מסעדה מבוססת ויוקרתית יחסית, ואילו המסעדה החדשה מגישה מאכלים יותר קלים.
המסעדה הותיקה מבוססת על קהל לקוחות קבוע- עובדים המגיעים במהלך יום העבודה וסועדים קבועים בשעות הערב ואילו המסעדה השניה צריכה להתחרות בפלח שוק קשה מאוד במרכז העיר. המיתון האחרון אינו מעלה אותה על פסי הרווחיות.
העבודה הנוכחית סוקרת את סביבת המקרו של החברה: קשריה עם מוסדות השלטון, מכשור שהיא אמורה להחזיק ועוד.
החלק השני של העבודה סוקר את סביבת המיקרו: ספקים, לקוחות, מתחרים וכד' (אהרוני 1982). החברה פועלת כמו כל החברות בשוק- עם הספקים הגדולים, ונהנית מתנאי אשראי. הלקוחות שלה הם לקוחות קבועים כבר שנים רבות כך שהחברה אינה סובלת מתנודתיות גבוהה.
בחלק זה הובא מודל PEST ומודל SWOT המתאר את היתרונות, החסונות, החוזק והחולשה של החברה.

החלק האחרון סוקר את פעילות החברה: עובדים, ציוד, כישורים וכד'. על פי הסקירה החברה מנוהלת כחברה משפחתית ע"י בעל ואישתו. צוות העובדים קבוע בשל התנאים הטובים יחסית אותם מספק בעל המסעדה.
הבעיה העיקרית המועלית היא היזמות של המנכ"ל שאינו בודק את התכנות המכירות לפני פתיחת מסעדות. כישוריו טובים אולם הוא אינו מנצל אותם לבדיקת השוק. לעומתו, אישתו חסרת ניסיון ורצוי כי תשלים את ניסיונה במקום כלשהו.

תוכן עניינים
1. תקציר
2. מבוא
2.1 הצגת החברה
2.2 מטרת העבודה
3. ניתוח
3.1 סביבת מקרו
3.1.1 סביבה פוליטית
3.1.2 סביבה כלכלית
3.1.3 סביבה חברתית
3.1.4 סביבה טכנולוגית
3.2 סביבת המיקרו
3.2.1 ספקים
3.2.2 לקוחות
3.2.3 מתחרים
3.3 סביבה פנימית
3.3.1 עובדים
3.3.2 כישורים עיקריים
3.4 מודל SWOT
3.4.1 נקודות חוזק
3.4.2 יתרון תחרותי
3.4.3 נקודות חולשה
3.4.4 איומים וסכנות
מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה

מקורות:

גבע א., (1994), התנהגות צרכנים, תל אביב: האוניברסיטה הפתוחה.
גלאי דן והילל ליאור, תהליך התוכנית העסקית, הוצאת אופציות, תל-אביב, 1992.
אהרוני י., אסטרטגיה עסקית, ת"א, גומא, 1982.
ג'וליאן ס., ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, 1987.
הורניק י., ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, 1987.
הורניק י. (1988) , ניהול הפרסום, האוניברסיטה הפתוחה: תל-אביב.
יזרעאלי דב, שווק הלכה למעשה, צ'ריקובר, 1985.
קרן א., שיטות ארגון וניהול, כנרת, 1987.
ראפ סטן, שיווק בגדול, תל-אביב, 1989.
שגב עלי, גרי פול, אסטרטגיה ליחידה עסקית, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה, 1995.
FERN E.F., MONROE K.B. (1996), "EFFECT SIZE ESTIMATES: ISSUES AND PROBLEMS IN INTERPRETATION", JOURNAL OF CONSUMER RESEARCH, 23, PP.89-105.
JACOBY J., SPELLER D.E., (1974), "BRAND CHOICE BEHAVIOR AS A FUNCTION OF INFORMATION LOAD", JOURNAL OF MARKETING RESEARCH, VOL 11, PP. 63-69.

תגים:

הסעדה · מזון · ומשקאות · אירוח · אוכל · בית · קפה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מסעדת פטריוט בע"מ", סמינריון אודות "מסעדת פטריוט בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.