עבודה מס' 051008
מחיר: 203.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת המהלכים שעל החברה לנקוט על מנת לחדור לשוק הברזילאי.
2,449 מילים ,4 מקורות ,2000
מחקר שוק
חברת "פיליפ ומוריס" הינה יצרנית הסיגריות הגדולה בעולם, החברה חדרה זה מכבר לשווקים שונים ומבקשת עתה לחדור לשוק בברזיל. החברה מודעת לכך כי קיימים הבדלים בין השווקים השונים ברחבי העולם וע"כ מחליטה לערוך מחקר שוק.
תוכן העניינים:
1. מחקר שוק
1.1 מחקר שוק
1.2 תהליך מחקר שווקים
1.3 יעדים כללים של מחקרי שוק
1.4 אופי מחקר השוק
1.5 "פליפ ומוריס" - יעדי מחקר
2. שיטות מחקר
2.1 תצפית
2.2 סקר
2.3 ניסוי
3. קבוצת מיקוד
3.1 קבוצת מיקוד
3.2 יתרונות השימוש בקבוצת מיקוד
3.3 חסרונות השיטה
4. חברות בינלאומיות
4.1 חברה גלובלית
4.2 חברה אתנוצנטרית
4.3 משיווק מקומי לשיווק גלובלי
4.4 חברת "פיליפ ומוריס" - תדמית של חברה גלובלית
5. שיווק גלובלי
5.1 מאפייני פעילות מקומית לעומת פעילות בין לאומית
5.2 תנאים כלכלים
5.3 תרבות
5.4 אקלים פוליטי
6. עמדה
6.1 עמדה
6.2 מבנה עמדה
6.3 כיוון העמדה ודרגת ההרגשה
6.4 שינוי עמדות
6.5שינוי עמדות לגבי המוצר סיגריה-שימוש במותגים
ביבליוגרפיה
ברזניץ שלמה / פסיכולוגיה חברתית / עם עובד
הורניק יעקב / ניהול השיווק / האוניברסיטה הפתוחה
קוטלר פ. ארמסטרונג ג. / עקרונות השיווק / המכון לפריון העבודה והייצור / 1994
מודולה מכללת T V U - שיווק עולמי
חברות · בינלאומיות · לאומיות · מחקר · שוק · מיקוד
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק גלובלי-ניתוח מקרה בחברת פיליפ ומוריס", סמינריון אודות "שיווק גלובלי-ניתוח מקרה בחברת פיליפ ומוריס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.