היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול הפרסום - מרכיבים יצירתיים בפירסום

עבודה מס' 050781

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודה זו בודקת את הקשר שבין היצירתיות בפרסומות לבשמים במדיה הכתובה לבין המכירות של בשמים אלה.

5,432 מילים ,17 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:

א. תוכן העניינים
ב. מבוא
ב.1 הבעיה המחקרית
ב.2 השערת המחקר
ב.3 שיטות וגישות המחקר
ג. ניתוח נושא העבודה - יצירתיות מהי?
ג.1 גישות יצירתיות בפרסום
יצירתיות בפרסומת המודפסת
דוגמאות ליצירתיות בפרסומת המודפסת
יצירתיות בפרסומת המשודרת
ג.2 כישלונות בפרסום והשפעתם על היקף המכירות
סיבות לכישלון הנעוצות במשרדי הפרסום
סיבות לכישלון הנעוצות במפרסם
ג.3 ההשקעה בפרסום
ג.4 התמקדות בכתבי העת
ד. סיכום
ה. רשימה ביבליוגרפית
ו. נספחים
הצעה לבדיקה אמפירית מהספרות המדעית
השאלון
תוצאות השאלון


מבוא
הבעיה המחקרית
הקשר ביו יצירתיות בפרסום למכירות.

השערת המחקר
קיים קשר בין היצירתיות בפרסום למכירות, קשר זה אינו חד-חד ערכי, והוא מושפע מגורמים נוספים, כגון : סוג המוצר\שרות, השלב בו נמצא המוצר ב ' מחזור חיי המוצר', עיתוי הפרסום וכ"ו.

שיטות וגישות המחקר
מטרת המחקר - האם קיים קשר בין יצירתיות למכירות?

שאלות המחקר -
האם היקף המכירות של המוצר גדל בעקבות פרסומת ?
עד כמה נתפסת הפרסומת היצירתית ?
השערת המחקר -
פרסומת יצירתית יכולה לקדם מכירות של מוצר מסוים.
ההשקעה בפרסומת יצירתית כדאית יותר בכל שהשוק תחרותי יותר.

מקורות המידע
נתונים ראשוניים - נתונים שהושגו במהלך המחקר.
נתונים מיושנים - נתונים זמינים שנאספו בעבר למטרות כלשהם ועשויים להיות
רלוונטיים למחקר הנוכחי.
נתונים חיצוניים - מחקרים שנעשו בעבר ע"י גורמים חיצוניים.

מסגרת הדגימה
בהקשר למכירות -
אחראי מחלקת הבשמים במשביר לצרכן.
אחראי מחלקת הבשמים בסופר-פארם.
בקשר ליצירתיות -
חברים לעבודה.
חברים ללימודים.

שיטת הדגימה
בהקשר למכירות - מדגם אשכולות, המשביר לצרכן והסופר-פארם כמייצגים את האוכלוסייה כולה.
בהקשר ליצירתיות - מדגם אקראי פשוט.

שיטת איסוף הנתונים
בהקשר למכירות -סקר טלפוני - פניה לאחראי מחלקת הבשמים במשביר לצרכן ובסופר פארם.
בהקשר ליצירתיות - שאלון - חולק בין חברים לעבודה וללימודים, הללו שימשו כשופטים (סה"כ 6 שופטים שהיו בעלי רמת יצירתיות נתפסת זהה, פחות או יותר בינם) - ראה נספח.


רשימה ביבליוגרפית (חלקית)
1. Anonymous, Does beign creative in adversing get in the way of a good sell?. Campaign, teddington; Oct 1, 1999 pg.38
2. Bharava-Makesh; Donthu,-Naveen; Caron,-Rosanne Improving the effectivness of outdoor advertising; Lesson from a study of 282 Campaigns, Jornal of Advertising Research. 1994 Mar-Apr; Vol .34(2):46-55
3,. Taylor, Ronald-E, Hoy-Marie-Grubbs; Haley, Eric How French advertising proffessional develop creative strategy Jarnal of Advertising, 1996 spr, vol 25(1):1-14
4. Thomas R Schor; Michal L Garee; Creative is good but .effectiveness is the key, Marketing New. Mar 16, 1988, Vol 32(6):4

5. אוסנת כיתן, "זוכרים פחות, אוהבים פחות", גלובס, 13 באוגוסט 1999, עמ' .67
6. ד"ר דן הרמן, משנה למנכ"ל דחף אחד, "כיסוי אפקטיבי - מדד יעיל לתכנון מדיה" גלובס, נתח שוק, 26 באוקטובר 1999 עמ' 71.
7. הרמן דן "מדוע נכשלים מסעות פרסום" סטטוס, 1993 מספר 26 עמודים 17-11.
8. ורד שרון - ריבלין, "התחייבות אישית של המנכ"ל - טרנד חדש. בפרסום ?" גלובס , 31 באוגוסט 1996 עמ' 68.
9. טלי פרידמן, מאמר המתבסס על מחקרם של פרופסורים אמריקנים לשיווק Bhargava & Dontha בשנים 1994 ו1999 -, "לצד הדרך בראש חוצות", גלובס, השבוע - נתח שוק, 12-11 בנובמבר 1999 עמ' 70.
10. טלי פרידמן, הולכים אל הלא נודע", גלובס , נתח שוק, 28-27 באוקטובר 1999, עמ' 70.

מקורות:

הרמן דן "מדוע נכשלים מסעות פרסום" סטטוס, 1993 מספר 26
ורד שרון - ריבלין, "התחייבות אישית של המנכ"ל - טרנד חדש. בפרסום ?" גלובס , 31 באוגוסט 1996 עמ' 68.
טלי פרידמן, מאמר המתבסס על מחקרם של פרופסורים אמריקנים לשיווק Bhargava Dontha בשנים 1994 ו-1999, "לצד הדרך בראש חוצות"
טלי פרידמן, הולכים אל הלא נודע", גלובס , נתח שוק, 28-27 באוקטובר 1999 70.
טלי פרידמן, מאמר המתבסס על סיפרו של Packard Vince "המשכנע הסמוי" ומאמרם של החוקרים Grossman Wisenblit, "על טעם ועל צבע",גלובס , 9 בספטמבר 1999, עמ' 67.
אורניק / ליברמן, החלטות מסר וגישות יצירתיות, ניהול הפרסום, 1996,כרך א' עמוד 165, כרך ב' עמודים 89-11.
יעל גרוס, "נאמנות שווה כסף", את אוגוסט 1999, עמודים 92-88.
שמחה סיגן, יועץ שיווק, "מותגים על המשמר" גלובס, השבוע - נתח שוק, 22 באוקטובר 1999

תגים:

פרסומות · פירסומות · עיתון · עיתונים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול הפרסום - מרכיבים יצירתיים בפירסום", סמינריון אודות "ניהול הפרסום - מרכיבים יצירתיים בפירסום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.