היישום אינו מחובר לאינטרנט

בדיקת הפוטנציאל לחדירה והתבססות רשת לממכר ציוד משרדי במגזר הפרטי

עבודה מס' 050744

מחיר: 373.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הפוטנציאל של רשת "אופיס דיפו" וכוללת מחקר שוק.

13,581 מילים ,12 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

חברת "אופיס דיפו" תופסת כ30% - מנתח השוק של הציוד המשרדי בארץ.
את הציוד המשרדי ניתן למצוא כיום בכל בית ללא הבדלים.
בענף הציוד המשרדי מגוון רחב של מוצרים מחברות שונות ומגוונות, בעלי איכויות ומחירים שונים.
מטרת העבודה: בדיקת הפוטנציאל לחדירה והתבססות בקרב אוכלוסיית יעד חדשה - המגזר הפרטי.
לצורך עריכת העבודה נפגשתי עם מספר גורמים אשר סייעו לי באיסוף החומר והבנת הרקע עליו פועל שוק הציוד המשרדי.

הנתונים לוקטו מפרסומים בעיתונות, מראיונות אישיים וכן מהמחקר שערכתי.
המחקר כלל 100 נשאלים.
עבודה זו תתמקד בסניף אשדוד שישמש כמודל אפשרי לחדירה לפלח שוק המגזר הפרטי, זאת מעבר להתבססות הסניף בפלח שוק מוסדי או עסקי.

תהליך עריכת העבודה כלל מספר שלבים:
איסוף נתונים לגבי הענף, החברה והמתחרים.
בניית השאלון.
איסוף נתונים מתוך השאלונים.
ניתוח סטטיסטי.
הסקת מסקנות מממצאי המחקר.
גיבוש המלצות מתוך המסקנות.

תוכן העניינים:
הקדמה
1. הענף
1.1 ענף הציוד המשרדי בארץ
2. החברה
2.1 רקע קצר על החברה
2.2 התפתחות החברה
2.2.1 אופיס דיפו - ארה"ב
2.2.2 אופיס דיפו - ישראל
2.3 המבנה הארגוני
2.3.1 מבנה ארגון החברה
2.3.2 מבנה ארגון הסניף
2.4 מטרות ויעדים
2.4.1 מטרות החברה
2.4.2 יעדי החברה
2.5 התפיסה השיווקית
3. הסביבה
3.1 ניתוח המתחרים
3.1.1 המתחרים הישירים
3.1.2 המתחרים העקיפים
3.2 יתרונות וחסרונות של השחקנים בשוק
3.2.1 אופיס דיפו
3.2.2 סופר אופיס
3.2.3 גרפיטי
3.2.4 קרביץ
4. אסטרטגיה שיווקית ותמהיל השיווק
4.1 אסטרטגיית כיסוי שוק
4.2 אסטרטגיית הרחבה וצמיחה
4.3 תמהיל השיווק
4.3.1 מוצר
4.3.2 מחיר
4.3.3 מיקום (הפצה)
4.3.4 קידום (תקשורת)
4.4 ניתוח מוצרי החברה על פי מודל יועצי בוסטון
4.5 מפת מיצוב
5. מידע שיווקי
5.1 סוגי נתונים ושיטות איסופם
5.1.1 נתונים ראשוניים
5.1.2 נתוני ביניים (נתונים אחידים)
5.1.3 נתונים משניים
6. מחקר שוק
6.1 מטרת המחקר
6.2 יעדי המחקר
6.2.1 שאלות המחקר
6.2.2 השערות המחקר
6.2.3 גבולות המחקר
6.3 אומדן ערך המחקר
6.4 תכנון המחקר ועיצובו
6.4.1 בחירת שיטת המחקר
6.4.2 בחירת שיטת הדגימה
6.5 איסוף הנתונים
6.5.1 מבנה השאלון
6.5.2 סוגי שאלות
6.5.3 השאלון
6.6 פירוט הממצאים
6.6.1 פירוט מטרות השאלות והתפלגויות התשובות
7. מסקנות
7.1 מסקנות הנובעות מן המחקר
8. אסטרטגיה שיווקית ותמהיל שיווק - מצב מוצע
8.1 אסטרטגיית כיסוי שוק
8.2 אסטרטגיית הרחבה וצמיחה
8.2.1 העמקת שוק
8.2.2 פיתוח שוק
8.3 תמהיל השיווק
8.3.1 מוצר
8.3.2 מחיר
8.3.3 מיקום (הפצה)
8.3.4 קידום (תקשורת)
9. בקרת התוכנית השיווקית
9.1 בקרת המוצר
9.2 בקרת המחיר
9.3 בקרת המיקום (הפצה)
9.4 בקרת הקידום (תקשורת)
מקורות

מקורות:

קוטלר, פ. ארמסטרונג, ג. (1991), "עקרונות השיווק", כרכים א, ב', מהדורה שנייה בעברית, הוצאת המכון לפריון העבודה והייצור.
יזרעאלי, ד.(1994),"שיווק הלכה למעשה", מהדורה שלישית 1994, הוצאת אוניברסיטת תל אביב.
"רשת מכשירי הכתיבה האמריקנית "אופיס דיפו" פותחת סניף ראשון בארץ" - הדס מנור (מתוך "מעריב" 12/5/94).
"סופרמרקט משרדי" - טלי ברזילי-זוננפלד (מתוך "מעריב 27/5/94).
"טובעים בניירת" - שושנה חן (מתוך "ידיעות אחרונות" 19/7/94).
"תתחילו להתרגל לקניות במחסן" - זהבה דברת (מתוך "גלובס" 11/4/94).
"אופיס דיפו תגיע לכל עיר מרכזית ואף מעבר לזה" - (מתוך "גלובס" 29/11/94).
"דצמבר - החודש הלוהט במכירות הציוד המשרדי" - נורית ארד (מתוך "ידיעות אחרונות").
"כרטיסי האשראי מתחברים לעסקים" - זהבה דברת (מתוך "גלובס").
"כניסה" - אורית הראל (מתוך "מעריב" - סגנון 2/6/94).
"עליה של 50% נרשמה במכירותיה של רשת "אופיס דיפו" ב- 1994" - (מתוך "הארץ" 21/2/95).
"יצרנים מחרימים את רשת "אופיס דיפו" בגלל ההוזלות" - טלי ברזילי-זוננפלד (מתוך "מעריב" 17/6/94).

תגים:

שאלון · בוסטון · מכשירי · כתיבה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בדיקת הפוטנציאל לחדירה והתבססות רשת לממכר ציוד משרדי במגזר הפרטי", סמינריון אודות "בדיקת הפוטנציאל לחדירה והתבססות רשת לממכר ציוד משרדי במגזר הפרטי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.