עבודה מס' 050613
מחיר: 143.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: השירות ללקוח, תכנון מכירות, חקר שוק ובקרת המכירות בשטח.
3,236 מילים ,3 מקורות ,2000
תוכן העניינים:
מבוא
פרק א'-שירות ללקוח
פרק ב'-תכנון מכירות
פרק ג'-חקר שוק
פרק ד'- בקרת המכירות בשטח
סיכום
ביבליוגרפיה
מבוא
מכירה אישית כוללת : תקשורת בינאישית כישורי משא ומתן , הדגמת תועלות ללקוח, תכנון וניהול פעולות מכירה, בניית יחסי אמון וגומלין עם הלקוחות.
בעבודה זו אסביר על אתגרי הניהול של עיצוב ושליטה על תהליכי המכירה.
כמו כן אמשיך ואסביר על נושאים מרכזיים שקשורים לפעילות המכירה כגון: שירות ללקוח, תגמול והנעה, הכשרת עובדים למכירה, מבנה אילוצי המכירה, שליטה ניהולית על פעילות המכירה , חקר שוק, שליטה, פיקוח ובקרה על תהליכי המכירה.
ביבליוגרפיה
1. האנציקלופדיה לטכניקות ורעיונות בניהול - מאת מאיר לירז - הוצאת לירז - 1993.
2. חוברת עזר- תכנון מכירות- אוניברסיטת המברסייד.
3. אתר האינטרנרט "סטטוס הירחון לחשיבה ניהולית" - http://status.co.il/
האנציקלופדיה לטכניקות ורעיונות בניהול - מאת מאיר לירז -הוצאת לירז - 1993.
3. אתר האינטרנרט "סטטוס הירחון לחשיבה ניהולית" - http://status.co.il
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מכירות - סקירה תיאורטית", סמינריון אודות "מכירות - סקירה תיאורטית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.