עבודה מס' 067797
מחיר: 362.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תיאור החברות וניתוח הכשלים השירותיים בהן.
4,384 מילים ,20 מקורות ,2009
החלטות קנייה מתקבלות על ידי הלקוחות על בסיס צרכים וציפיות. האתגר הניצב בפני ארגונים בימים אלו הינו מציאת דרכים חדשות ויצירתיות להעמקת הקשר עם הלקוח, הגדלת נתח הפעילות מולו ונאמנותו לארגון (המאירי, אלוני 2007). כשהתחרות על כיסו של הצרכן גדולה, נהפכת חוויית השירות לפרמטר מרכזי בבחירת מקום הקנייה.
בעבודה נעשה שימוש בנתוני "מדד ישראל לחוויית הלקוח"אשר עוקב ומעריך את שביעות רצון הלקוחות ברמה הלאומית של חברות וארגונים במשק הישראלי מספק מידע חיוני בתחום איכות השירות ולהשלים מדדים חסרים בכלכלה הישראלית. על בסיס המדד תבוצע בחינה והשוואת חוויית השירות בשתי רשתות גדולות: דור אלון וסקאל דיוטיפרי.
כל חברות הדלק הבינו בשנים האחרונות שתפקידה של תחנת דלק אינו רק לספק מזון לרכב שלנו, אלא גם לתת שירות מהיר ואדיב. המתדלקים עוברים כבר בהליך החניכה והחפיפה קורסים והנחיות לגבי אלמנטים שונים של שירות, שרק מהווים אינדיקציה לאווירת השירות שהשתלטה על הענף. עם זאת, יש הטוענים כי התדמית שזכו לה המתדלקים באחרונה, היא יותר של סוכני מכירות מאשר נותני שירות. עידן השירות מתחיל אט אט להיעלם, כי ברגע שמכניסים עסקים ומכירות למשוואה קשה להתעמק גם בשירות אומר עודד שי, מנכ"ל מכון הסקרים מרקטסט.
גם בתחום מוצרי החשמל כל חנות שישית נמצאת כיום בסכנת סגירה - כך עולה מנתוני חברת המידע העסקי דן אנד ברדסטריט. הסיבה המרכזית למצב היא כניסתו של האינטרנט כשחקן ראשי, לכן נדרש בידול חוויית השירות, אשר ימשוך לקוחות לנקודות קנייה מוחשיות.
מטרת העבודה לעמוד על פערים ולזהות כשלים במתן שירות של סקאל ודור אלון ולהמליץ על דרכים לגישור על הפערים.
תוכן עניינים:
מבוא
I. תיאור חברות השירות. זיהוי הבעיה השירותית
סקאל- דיוטיפרי
דור אלון
מפת מיצוב, בידול
II. ניתוח מעמיק של הכשלים השירותיים
Servicescape
ציפיות לקוחות. איזור הסובלנות
איכות השירות
מודל הפערים
סיכום
מסקנות
המלצות
ביבליוגרפיה
נספחים
ניהול · שיווק · שירותים · בעיית שירות · דור אלון · סקאל · מפת מיצוב · בידול · ציפיות · לקוח · איכות השירות · מודל הפערים · דלק · חשמל · איכות השירות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חוויית השירות בחברת דור אלון ובחברת סקאל", סמינריון אודות "חוויית השירות בחברת דור אלון ובחברת סקאל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.